فرماندار شهرکرد:

مشکل آنتن دهی تلفن با نصب دکل و سایت اپراتورهای تلفن همراه رفع می‌شود

    کد خبر :73630

فرماندار شهرکرد گفت: مهمترین دلیل بروز مشکل آنتن دهی تلفن همراه و تلفن ثابت، نبود دکل و سایت اپراتورهای تلفن همراه در برخی مناطق شهری و روستایی است.

به ‌گزارش ایسنا، حمید ملک‌پور در نشست بررسی  مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان شهرکرد اظهار کرد: تسریع در رفع مسائل و مشکلات مربوط به برخی از شهرها و روستاهای شهرستان شهرکرد در خصوص آنتن دهی تلفن همراه و تلفن ثابت توسط مسئولان این حوزه ضرورت دارد.

وی افزود: مهمترین دلیل بروز این مشکل نبود دکل و سایت اپراتورهای تلفن همراه در برخی مناطق شهری و روستایی است که ساکنین آن مناطق به دلیل وجود برخی شایعات مبنی بر مضر بودن تشعشعات این دکل‌ها، مانع نصب و راه اندازی آن‌ها در برخی مناطق می‌شوند.

ملک‌پور وجود قوانین دست و پاگیر و برخوردهای غیر کارشناسانه را از دیگر دلایل بروز این مشکل عنوان کرد و ادامه داد: استان ما در مقایسه با شاخص‌های کشوری در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات رتبه پایینی دارد و باید این نکته به مردم اطلاع رسانی شود که این تشعشعات دکل‌های اپراتورهای تلفن همراه هیچ ضرری برای مردم ندارد و این مسئله توسط سازمان انرژی اتمی تایید شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید