لغو حواله‌ی نمایش تا اطلاع ثانوی برای سینما «فرهنگ»

    کد خبر :73594

سخنگوی شورای صنفی نمایش از لغو صدور حواله‌ی نمایش برای سینما «فرهنگ» و همچنین اکران 3 فیلم جدید در سینماها خبر داد.

غلامرضا فرجی-سخنگوی شورای صنفی نمایش- در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه‌ی 16 مردادماه شورای صنفی، گفت: فیلم سینمایی “فصل نرگس” ساخته نگار آذربایجانی در گروه استقلال از چهارشنبه مورخ 18 مرداد ماه به جای فیلم سینمایی “رگ خواب” اکران خواهد شد، فیلم سینمایی “زاد بوم” به کارگردانی ابوالحسن داوودی به جای فیلم سینمایی “اکسیدان” در گروه زندگی و فیلم سینمایی “سارا و آیدا” ساخته مازیار میری به جای فیلم سینمایی “زیرسقف دودی” در گروه آزادی به نمایش در خواهند آمد.

وی در ادامه افزود: هر سه فیلم، طبق آیین نامه شورای صنفی نمایش در زیرگروه‌ها می‌توانند تا 10 هفته به نمایش خود ادامه دهند.

سخنگو شورای صنفی با اشاره به مصوبه جدید شورا درباره سینما فرهنگ بیان کرد: علی رغم هماهنگی و همراهی شورای صنفی نمایش با سینما فرهنگ در چرخه نمایش و عدم اجرای مصوبه‌ی این شورا طبق نامه مورخ 12 اردیبهشت ماه 96 این شورا، تا اطلاع ثانوی هیچ حواله ای برای سینما فرهنگ صادر نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، شورای صنفی نمایش هفته‌ی گذشته مصوب کرد که از چهارشنبه ۱۱ مرداد ماه فقط سانس ۱۴ و ۱۶ در سینما «فرهنگ»، نمایش فیلم‌های هنر تجربه برقرار باشد و فیلم‌های دیگری هم که می‌خواهند اکران شوند باید حواله شورای صنفی نمایش را بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید