شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش موثری در ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی دارد

    کد خبر :73591

استاندار چهارمحال و بختیاری به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تسریع روند توسعه‌ای استان و ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: این نهاد می‌تواند در رسیدن به شاخص‌های توسعه نقش بسزایی ایفا کند.

به‌گزارش ایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی 16 مردادماه در نشست با رئیس و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با اشاره به اینکه ارتباط مجموعه دولت یازدهم در استان با قشرهای مختلف و و تعامل با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف موجب کسب موفقیت‌های فراوان شد، اظهار کرد: این رویه در دولت دوازدهم نیز در اولویت قرار خواهد گرفت.

وی استفاده و بکارگیری نیروهای علمی و نخبه، اعمال نکردن سلیقه‌های شخصی، ایجاد وحدت رویه و رعایت توازن منطقه‌ای را لازمه تسریع در روند توسعه‌ای استان برشمرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جذب بودجه‌‎های ملی و استفاده از امکانات بنیادهای عمومی انقلاب موجب سرعت‌بخشیدن به توسعه پروژه‌های نیمه تمام استان در دولت یازدهم شد.

وی به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تسریع روند توسعه‌ای استان و ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: این نهاد می‌تواند در رسیدن شاخص‌های توسعه نقش بسزایی ایفا کند.

در ادامه این نشست رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: افزایش مشارکت‌های مردمی و افزایش کمی و کیفی برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی از اولویت‌های مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان محسوب می‌شود.

علی گرجی با اشاره به اینکه از سال گذشته تا کنون پنج هزار و 700 برنامه ملی و مذهبی در استان برگزار شده است، افزود: در این برنامه‌ها یک میلیون و 200 هزار نفر و 900 سخنران حضور داشته‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید