کمپین «نقطه صفرمرزی» برای حمایت از دانش‌آموزان محروم مرزنشین

    کد خبر :73343

کمپین “نقطه صفرمرزی” از سال گذشته با هدف ارسال بسته‌های آموزشی (کیف، لوازم التحریر و هزینه‌های تحصیل) به نقطه صفر مرزی آغاز به کارو امسال برای دومین بار این طرح شروع به کار کرده است.

به گزارش ایسنا، قرار است امسال کمپین “نقطه صفرمرزی” علاوه بر استان‌های سیستان و بلوچستان و کردستان، گیلان و مشهد را هم تحت پوشش قرار دهد.

این کمپین که با شعار «مرزها تنها یک خط نیستند…سرزمین‌هایی هستند برای زندگی مردمانی عاشق» با هدف حمایت از منطقه صفر مرزی تشکیل شده است، حمایت از کودکان در حال تحصیل مناطق محروم مرزی را سرلوحه قرار داده است و کیف ها و لوازم اهدایی مردم را به دست کودکان در حال تحصیل در این مناطق می‌رساند.

اکبر رجبی، مدیرعامل جمعیت طلوع بی نشان‌ها در این باره به ایسنا می‌گوید: در سال اول اجرای این طرح بیش از 200 کودک کارتن خواب و 200 کودک در مناطق محروم را تحت پوشش بردیم و هزینه تحصیلشان را تقبل کردیم. قصد داریم امسال 1200 کودک را تحت حمایت تحصیلی ببریم و لوازم‌التحریر مورد نیازشان را نیز به دستشان برسانیم.

وی می‌افزاید: 24 شهریور ماه جشن کمپین نقطه صفر مرزی برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم تا این زمان لوازم اهدایی جمع آوری شده از سوی مردم را به دست کودکان برسانیم.

به گزارش ایسنا، شما می‌توانید کیف‌های مدرسه‌ای سالمی که در خانه دارید و دیگر مورد استفاده شما نیستند را پس از شست و شو، از لوازم تحریر و دفتر نو پر کنید و به موسسه «طلوع» برسانید تا به دست کودکان نقاط مرزی برسد. همچنین می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از اماکن جمع آوری هدایا با شماره‌های 55147969 و 55147989 در تهران تماس بگیرید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید