شهردار منطقه 20 خبرداد:

احداث پايانه حمل و نقل عمومي در ايستگاه مترو دولت آباد

    کد خبر :73046

 

شهردار منطقه 20 در آستانه افتتاح و بهره برداري از خط 6 متروي تهران از احداث پايانه حمل و نقل عمومي و محوطه سازي مقابل ايستگاه مترو دولت آباد خبرداد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، سيد احمد صفوي با بيان اين مطلب گفت: به منظور ارائه خدمات بهينه حمل و نقلي به مسافران ايستگاه دولت آباد خط 6 مترو، احداث پايانه حمل و نقل عمومي شامل خطوط اتوبوس راني و تاکسي راني در مجاورت اين ايستگاه مترو در منطقه 20 آغاز شده است.
صفوي با اشاره به اينکه همزمان با افتتاح و بهره برداري از خط 6 مترو اين پايانه نيز آماده بهره برداري خواهد بود، افزود: نقاط هدف پايانه حمل و نقل عمومي به نحوي است که مسافران به سهولت به نقاط مهم و ديگر ايستگاه هاي مترو منطقه 20 و همچنين شهرک هاي اقماري شهرري دسترسي بيابند.
شهردار منطقه 20 ارائه خدمات بهينه رفاهي، ترافيکي، خدماتي و عمومي به مسافران را از مهمترين اهداف اين پروژه برشمرد و ادامه داد: عمليات آماده سازي فضاي پيراموني ايستگاه دولت آباد در مساحتي بالغ بر 16 هزار مترمربع اجرا مي شود که شامل محوطه سازي، اصلاح هندسي، دسترسي معابر اختصاصي تردد وسايل نقليه مترو و فضاي سبز در مقابل ايستگاه دولت آباد است.
بر اساس اين گزارش با افتتاح خط 6 متروي تهران، منطقه 20 داراي دو خط عبوري و 3 ايستگاه مترو مي شود که ايستگاه دولت آباد به خط 6 و ايستگاه هاي شهرري و جوانمرد قصاب به خط يک مترو اختصاص دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید