از گنبد طلا تا عرش کبريا

برگزاري مراسم جشن از گنبد طلا تا عرش کبريا در دهه کرامت

    کد خبر :72974

 

به مناسبت فرا رسيدن دهه کرامت و ولادت حضرت امام رضا(ع) برگزاري برنامه اي تحت عنوان از گنبد طلا تا عرش کبريا در روز دوشنبه 21 مرداد 1396 (از ساعت 10 الي 12) در سالن آمفي تئاتر بيمارستان روانپزشکي ايران برگزار شد.
به گزارش  آريا، دهه ي کرامت يادآور لطيف ترين علائق، مهرو وفاهاي كم نظير يك خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوي برادراست.
تداعي كننده عزم و قاطعيت و اراده آهنين زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان اسلام ميباشد، يادآور تمام خوبي هاست.
اجراي مراسم جشن در بيمارستان ها و مراکز بهزيستي و توجه ويژه به اين گونه مراکز از سياست هاي مهم مديريت فرهنگي هنري منطقه 21 است که به شکل جدي در سال 96 پيگيري مي شود.
به همين منظور و با هدف اين که بتوان گامي در گسترشفضايلاخلاقيايندوبزرگوار به ويژه معرفي شخصيت والاي امام رضا(ع) (به جهت نزديک بودن به اين مناسبت) برداشت، مديريت فرهنگي هنري منطقه 21 با مشارکت بيمارستان روانپزشکي ايران ميزبان مخاطبان خود بود.
اين برنامه با اجراي محمد عربي و محسن سپهرپور و و با حضور گروه موسيقي “هيچ” با سرپرستي ساسان پاشايي فر، يکي از اساتيد جوان و برجسته ي حوزه ي موسيقي و جمعي از بيماران، پرستاران و پزشکان اين مجموعه برگزار شد.
تلاوت قرآن ، مراسم شعر خواني به مناسبت فرخنده ميلاد امام رضا(ع) و اجراي چند قطعه موسيقي زنده و برگزاري مسابقه در سالن آمفي تئاتر اين مجموعه بود که موجب گرديد حال و هواي دهه گرانقدر کرامت به اين بيمارستان منتقل و دلهاي بيماران اين بيمارستان به نور علي ابن موسي الرضا(ع) شاد گردد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید