عضو منتخب شورای شهر تهران :

برای انتخاب نجفی به اجماع رسیده ایم /هیج مشکلی برای تایید نجفی و مرعشی از سوی وزارت کشور وجود ندارد/ فراموش کردن اصلاح‌طلبان هزینه سنگینی برای دولت دوازدهم دارد

    کد خبر :72891

عضوشورای شهر پنحم بر این عقیده است که روحانی همواره باید عقبه و حامیان خود را به خاطر داشته باشد و چرخش یکجانبه نیز به ضرر دولت خواهد بود.

شهربانو امانی، فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت انتخاب شهردار تهران گفت: منتخبین شورای شهر از همان ابتدا فرایند انتخاب شهردار را گام به گام و به صورت کاملا شفاف در اختیار مردم و رسانه‌ها قرار دادند. بر اساس برنامه مشخص 24 نفر به عنوان کاندیدا انتخاب شدند و از این 24 نفر در نهایت 5 نفر به مرحله بعدی راه پیدا کردند تا برنامه های خود را برای اداره شهر تهران ارائه دهند.

وی ادامه داد: در خصوص دکتر نجفی و انتخاب ایشان به عنوان شهردار تهران یک اجماع وجود دارد؛ ما از همه کاندیداها درخواست کردیم تا برنامه‌های خود برای آینده شهر تهران را ارائه کنند.خوشبختانه از زمان عقب نیستیم و در موعد قانونی یک شهردار توانمند و کارآمد را انتخاب خواهیم کرد.

به گزارش نامه نیوز ،امانی با اشاره به برخی حواشی در خصوص امکان عدم تایید نجفی و مرعشی از سوی وزارت کشور،‌گفت:‌ این مسائل شایعاتی بیش نیست و اصلا همچین موضوعی وجود ندارد. مطمئنا یک عزم و اراده‌ای برای انتخاب شهردار کارآمد وجود دارد. مردم در انتخابات اخیر یک شورای هماهنگ و یکدست را انتخاب کردند و ما نیز مصممیم تا فردی مناسب را برای هدایت پایتخت ایران تعیین کنیم.

عضوشورای شهر تهران ادامه داد:‌امیدواریم با انتخاب شهردار توانمند،‌ دیگر شاهد سختی و خسرانی که شهروندان تهرانی متحل شدند،‌ نباشیم. شهر تهران در سال‌های گذشته بسیار گران اداره شد و شهروندان نیز در اداره آن هیچ نقشی نداشتند؛ ‌دعا می‌کنیم تا دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

این فعال سیاسی با اشاره به کابینه دوزادهم، تصریح کرد: امیدواریم آقای روحانی همانگونه که قول دادند؛ صدای 24 میلیون نفری که به ایشان رای دادند را بشوند و کابینه‌ای جوان‌ و منسجمی را تشکیل دهند. امیدوارم روحانی همانطور که بذر امید را از سال 92 در دل مردم کاشتند، پاسدارِ این بذر و امیدباشند و از رای 24 میلیونی خود مراقبت کنند.

امانی با بیان اینکه روحانی باید وعده و شعارهای انتخاباتی خود را عملی کند، تصریح کرد: توصیه می‌کنم آقای روحانی به عقبه رای خود حتما توجه کنند. روحانی یک سیاستمدار توانمند و کارآمد است، امیدوارم روحانی با رویکرد چرخش به طیف اعتدال گرا، اصلاح‌طلبان را نادیده نگیرد زیرا این موضوع هزینه‌ی بسیاری را برای دولت دوازدهم به همراه خواهد داشت.روحانی در همان انتخابات اعلام کردد که برخی از افراد گیوه‌های خود را بالا نکشیده‌اند، باید گفت که بسیاری هم هستند که نمی‌خواهند رئیس‌جمهور اهدافش را به سرمقصود برساند؛ لذا چرخش یکجانبه به سود هیج‌فرد و گروهی نخواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید