کنفرانسی برای تعبیر درست موفقیت؛

موفق ها به میانه میدان می آیند!

    کد خبر :72849

سخنران کنفرانس ملی موفقیت از برگزاری کنفرانسی برای تعریف اصولی و درست «موفقیت» در میان اقشار مختلف مردم خبر داد.

ایمان پاکزادیان مقدم، سخنران کنفرانس ملی موفقیت در گفت و گو با خبرگزاری برنا گفت: از آنجایی که موفقیت، در زندگی همه ما کلیدواژه ای اساسی است و گاهی اوقات در میانه راه آن را گم می کنیم، تصورمان این است که دسترسی به آن کاری مشکل به نظر می رسد.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس تصمیم گرفتیم که کنفرانس را برگزار کنیم و نامش را تنها «کنفرانس ملی موفقیت» بگذاریم و در آن از حضور مدیران، معاونان و دانشجویان مربوطه استفاده کنیم. قرار است 10 نفر از کسانی که در زمینه های فعالیت خودشان موفق هستند، دلیل موفقیت شان را عنوان کنند.

پاکزادیان مقدم درباره حضور سخنرانان و افراد در این کنفرانس خاطرنشان کرد: محمدرضا نظری، مشاور راهبردی و برنامه ریزی ریاست جمهوری در مورد اصل توازن در موفقیت سخنرانی می کند. محمد حسن بلاغی مبین، مدیر عامل خبرگزاری برنا، درباره موفقیت اکتسابی یا ذاتی مواردی را عنوان می کنند. مرسل پور، فرماندار قرچک، در مورد بروز موفقیت در مناطق حاشیه ای کلان شهرها صحبت هایی را برای شرکت کنندگان دارد. دکتر محمد رضا ذوالقدری، استاد دانشگاه کارولینای آمریکای شمالی می خواهد در مورد داشتن ثروت یا دانش در میان جوانان صحبت کند. نادر رفتاری، به همراه دخترش، هستی رفتاری، در مورد کسب و کارهای موفق خانوادگی سخنرانی می کنند.

وی ادامه داد: علی آزادی منش، مدیر برنامه ریزی راهبردی گروه مپنا موفقیت را از نگاه کسب و کارها عنوان می کند. علی بیگلو، قهرمان مستر المپیا، در مورد موفقیت و هدف صحبت می کند. نامی، مدیر استراتژیک آخرین خبر در مورد جایگاه موفق رسانه های نوین صحبت هایی را ارائه می دهند. امرآبادی، مدیر عامل تی وال، در مورد موفقیت در استارت آپ ها سخنرانی می کنند. فریبا طیبی، روانشناس، در مورد استرس و لطماتی که به آدم های موفق وارد می شود، سخنرانی می کند. خودم هم درباره موفقیت و راز بقای زندگی شان صحبت می کنم.

گفتنی است، این کنفرانس در روز جمعه 20 مرداد ماه در سالن اصلی برج میلاد با حضور 1600 نفر از مدیران ارشد شرکت ها، معاونان و دانشجویان برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید