«نگهبانان کهکشان ۳» پایان خط داستانی کنونی

    کد خبر :72799

جیمز گان گفته است در «نگهبانان کهکشان ۳» خط داستانی کنونی به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگاران پویا، ایندیپندنت خبر داده است شرکت مارول سینماتیک یونیورس به سرعت به سوی تغییر عمده در «انتقامجویان 4» سال 2019 می‌رود. تاکنون اشاره شده است که در فیلم برخی تغییرات عمده برحسب شخصیت‌ها و دنباله‌ها مشخص می‌کند که به معنای بدرود با برخی شخصیت‌ها و رویدادهای مورد علاقه قدیمی است.

گذاری که ظاهراً برای رخ دادن در «نگهبانان کهکشان 3» نیز برنامه‌ریزی شده است و جیمز گان در گفتگو با هالیوود ریپوتر فاش کرده است که قسمت سوم نقطه پایان خط داستان فعلی است و نظرات ابتدایی را بازتاب می‌دهد که گان درباره فیلم اظهار کرده بود مبنی بر اینکه «داستان این تکرار نگهبانان به پایان می‌رسد.»

پاسخی روشن به آنچه گان می‌توانست اشاره کند آن است که تیم «ویرانگران» را مختصراً در «نگهبانان کهکشان 2» دیده و شامل سیلوستر استالونه در نقش استاکر اوگارد، میشل روزنباو در نقش مارتینکس، وینگ رامس در نقش چارلی 27، میشل یواه آلتا اوگارد، کراگار و میلی سایروس در نقش مینفریم -تیمی براساس نگهبانان اصلی در کامیک بوک – می‌شود.

گان برخی موارد را بدون جواب گذاشته است و گفته است:«قطعاً مشستاق به کارگردانی شخصیت‌هایی هستم که هدایت می‌شوند و در مارول یونیورس نقش‌ دارند.»

وی افزوده است:«همان چیزی نیست که با آن مواجهیم. اینها نسبت به نگهبانان ما، شخصیت‌های مسن‌تر و جنایتکارتری هستند؛ پس روی همان شخصیت‌ها تمرکز می‌کنیم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید