امروز و در آستانه روز خبرنگار؛

42 خبرنگار و رسانه برتر حوزه ایثار و شهادت تجلیل می شوند

    کد خبر :72731

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز در سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت از 42 رسانه و خبرنگار برتر این حوزه تجلیل می شود.

به گزارش ایرنا ، علیرضا کریمیان روز دوشنبه در مراسم سومین جشنواره خبرنگاران و رسانه های برتر حوزه ایثار و شهادت در محل تالار سوره حوزه هنری افزود: در مجموع 1402 اثر از 578 نفر به این جشنواره ارسال شد که 21 درصد افزایش شرکت کننده داریم.
وی اظهار داشت: 134 اثر در بخش خبر، 322 مورد گزارش ، 67 مقاله، ،159 گفت و گو، 325 قطعه عکس، 272 مورد فیلم، 123 صدا به جشنواره ارسال شده است.
وی با بیان اینکه 373 اثر در گستره سراسری و یک هزار و 29 گستره استانی است.
کریمیان ادامه داد: همچنین سه رسانه برتر امروز تجلیل خواهد شد و یک رسانه هم در بحث شهدای مدافع حرم فعالیت داشته تجلیل می شود.
سومین جشنواره سراسری تجلیل از خبرنگاران و رسانه های برتر ایثار و شهادت مراسم تجلیل از خبرنگاران و رسانه های برتر حوزه ایثار و شهادت امروز – دوشنبه – با حضور جمعی از مسئولان اجرایی کشور از جمله حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و جمعی دیگر از مقام های رسانه ای ، اساتید ارتباطات و روزنامه نگاران و خبرنگاران در حال برگزاری است.
فراخوان سومین جشنواره خبرنگاران و رسانه های برتر ایثار و شهادت در 27 خرداد ماه سال جاری منتشر شد و تا 24 تیرماه ادامه داشت و طی آن در مجموع 578 نفر از فعالان رسانه‌ها در مطبوعات، خبرگزاری‌ ها، پایگاه‌ های خبری و صدا و سیما، آثار خود را مشتمل بر خبر، گزارش، مقاله، مصاحبه، عکس‌های خبری، فیلم مستند و چند رسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید