به دلیل پخش سخنان حیدر العبادی؛

طرفداران مقتدا صدر شبکه‌های ایرانی را تهدید کردند

    کد خبر :72715

طرفداران مقتدا صدر شبکه های ایرانی عرب زبان را به دلیل پخش سخنان حیدر العبادی مبنی بر عدم انحلال نیروهای حشدالشعبی و قرار دادن این سخن بمثابه پاسخ به مقتدی صدر، تهدید کردند.

به گزارش برنا، طرفداران مقتدا صدر اعلام کردند: در برابر دفاتر این شبکه ها فردا دست به تظاهرات اعتراض آمیز خواهند زد. مقتدا صدر دو روز پیش خواهان انحلال حشدالشعبی و ادغام آن در بدنه ارتش شده بود که حیدر العبادی با اعلام عدم انحلال حشد، غیر مستقیم به به سخنان وی پاسخ داد.

گفتنی است فعالیتهای شبکه الکوثر در دفتر نمایندگی نمایندگی سازمان در بغداد انجام می شود، اما شبکه العالم دفتر مستقل در منطقه عطیفیه دارد. با آن که دفتر سازمان در بغداد از شرایط امنیتی نسبی برخوردار است، محله عطیفیه وضعیت مطلوبی ندارد. طرفداران صدر همچنین شبکه های روسیا الیوم و المیادین را نیز تهدید کرده اند.

اگر چه دفتر سیاسی جریان صدر هرگونه ساماندهی تهدیدکنندگان رسانه های عربی ایران را رد کرده اند اما دولت عراق در اقدامی پیشگیرانه از غروب یکشنبه با مستقر کردن گروهی از پلیس وزارت کشور در نزدیکی دفتر شبکه العالم، نسبت به احتمال بروز هرگونه خشونت علیه رسانه های دسته جمعی هشدار داده اند.

به گزارش برنا به نقل از العالم، پیش از این نیز صلاح العبیدی سخنگوی مقتدا صدر همزمان با بازگشت صدر از عربستان سعودی ، ایران را به دخالت در عراق برای حفظ منافع شخصی خود متهم کرده بود .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید