مشروح نهمین جلسه دادگاه متهمان نفتی؛

توضیحات متهم ردیف سوم درباره میزان نقش و حضور او در بانک اف آی آی بی بابک زنجانی

    کد خبر :72685

متهم ردیف سوم پرونده نفتی در ادامه دفاعیات خود دربرابر اتهامات وارده با ارایه توضیحاتی درباره میزان نقش و حضور خود در بانک اف آی آی بی، ادعا کرد که صددرصد سهام بانک اف آی آی بی به کنت بانک متعلق بابک زنجانی اختصاص داشت.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار قضایی ایرنا، نهممین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده نفتی در شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی محمد مقیسه برگزار شد.
در این جلسه متهم ردیف سوم پرونده نفتی بعد از اعلام رسمی جلسه علنی دادگاه توسط قاضی مقیسه رئیس دادگاه و دعوت حضار به نظم با استناد به موادی از قانون آیین دادرسی کیفری با حضور در جایگاه به دفاع در برابر اتهاماتی پرداخت که در جلسه قبل توسط نماینده دادستان قرائت شد.
رضا نجفی نماینده دادستان اتهامات حمید فلاح هروی را طبق کیفرخواست، افساد فی الارض از طریق مشارکت در اخلال نظام اقتصادی با علم به ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و مشارکت عالمانه و عامدانه برای جعل، استفاده از پولشویی و کلاهبرداری؛ مشارکت در کلاهبرداری از سازمان تامین اجتماعی به مبلغ 444 میلیارد ین ژاپن و شرکت نفت اچ کی به مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون یورو؛ مشارکت در پولشویی به مبلغ 148 میلیارد و 136 میلیون ریال از طریق تملک عواید حاصل از جرم، اعلام کرده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید