درخواست پلیس از شهروندان؛ این سارق را شناسایی کنید

    کد خبر :72370

 

سارقی که با سرقت عابر بانک فردی اقدام به خرید 6 کارتن سیگار خارجی از بازار حضرتی کرده بود، از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفت. پلیس از شهروندان می‌خواهد در صورت شناسایی این فرد از طریق شماره تماس 51055431 محل اختفای وی را گزارش کنند.

دوازدهم تیر ماه امسال، فردی با مراجعه به دادسرای ناحیه 35 تهران اعلام کرد که فرد یا افرادی با سرقت کارت عابر بانکش اقدام به برداشت غیرقانونی بیش از 12 میلیون تومان از حساب وی کردند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “برداشت غیرمجاز پول” و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 35 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات مالباخته

مالباخته پس از حضور در اداره چهاردهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: داخل خانه در حال استراحت بودم که متوجه آمدن پیامک روی گوشی شدم؛ زمانی که به سراغ گوشی تلفن همراه خود رفتم، در کمال تعجب متوجه شدم که مبلغ 12 میلیون و 600 هزار تومان از حساب عابر بانکم کسر شده در حالی‌که من داخل خانه بودم، تمامی وسایل خودم را جهت پیدا کردن عابر بانک وارسی کردم اما خبری نبود؛ آن زمان بود که متوجه سرقت عابربانک خود شدم.

آغاز تحقیقات پلیسی

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان با بررسی تراکنش بانکی حساب متعلق به مالباخته، اطلاع پیدا کردند مردی حدودا 35 ساله با مراجعه به یک واحد تجاری در بازار حضرتی، اقدام به خرید 6 کارتن سیگار خارجی به مبلغ 12 میلیون و 600 هزار تومان کرده است؛ با بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته، تصویر این شخص شناسایی و در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و جهت شناسایی و دستگیری متهم پرونده، دستور انتشار بدون پوشش تصویر به دست آمده از متهم از سوی بازپرس پرونده صادر شده است؛ لذا از تمامی شهروندان که موفق به شناسایی تصویر این شخص شدند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت، مخفیگاه و یا محل‌های تردد وی را از طریق شماره تماس 51055431 در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید