تصویب سه کتاب برای بازخوانی در «کتاب شب» رادیو تهران

    کد خبر :72321

سه کتاب با عنوان های «آریوبرزن»، «مرد هزارساله» و «تاج سر کرانه» برای بازخوانی در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران در اتاق فکر این برنامه تصویب شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سه کتاب با عنوان های «آریوبرزن» نوشته ثریا جبارزاده، «مرد هزارساله» اثر مرحوم رضا حجت و «تاج سر کرانه» اثر محمد ولی زاده برای بازخوانی در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران در اتاق فکر این برنامه تصویب شده اند.

محمدباقر رضایی نویسنده و کارشناس برنامه «کتاب شهر» گفت: کتاب «آریوبرزن» داستان زندگی سردار دلاور ایرانی، «مرد هزارساله» داستان زندگی شیخ الرییس ابوعلی سینا و «تاج سر کرانه» داستان زندگی و مبارزات رییسعلی دلواری است. این سه کتاب به خاطر مناسبت هایی که در هفته های آینده قرار دارند، انتخاب شده و اکنون در حال تنظیم رادیویی، موسیقی گذاری و انجام امور فنی هستند تا برای پخش آماده شوند.

کتاب «آریوبرزن» را انتشارات سمیر، «مرد هزارساله» را انتشارات روزنامه اطلاعات و «تاج سر کرانه» را انتشارات آیینه جنوب منتشر کرده است.

برنامه «کتاب شب»، کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که هر شب ساعت ۲۳:۳۰ کتاب های برتر ایران و جهان را برای مخاطبانش بازخوانی می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید