روایت زندگی یک روحانی که استاد بزرگ کیوکوشین است

    کد خبر :72066

در مستند امروز در امتداد فلق زندگی و فعالیت های ورزش حجت الاسلام هادی فرج پور روایت می‌شود.

به گزارش خبرنگاران پویا،‌ در سالروز بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی، مستند «پسرکوچک، مرد چاق» امروز از شبکه یک پخش می شود. کشور مدعی پرچمدار حقوق بشر جهانی یعنی آمریکا در سال 1945 به بهانه تسلیم کردن ژاپن در جنگ جهانی دوم، در ششم و نهم آگوست دو بمب اتمی بر سر شهرها هیروشیما و ناکازاکی انداخت و 220 هزار نفر انسان بی گناه را به کام مرگ کشاند. طی این حملات دو بمب مورد استفاده آمریکا به نام های پسر کوچک و مرد چاق علیه شهرهای هیروشیما و ناگازاکی بکار گرفته شد، بمب هایی با قدرت تخریبی بالا که سبب شدند چیزی از این دو شهر باقی نماند. در مستند پسرکوچک، مرد چاق علاوه بر پخش مصاحبه های آرشیوی با بازماندگان این دو واقعه، آثار شومی که بمباران اتمی بر نسل های آینده این دو شهر ایجاد کرد را به تصویر می کشد.
مستند پسرکوچک، مرد چاق به تهیه کنندگی و کارگردانی سهراب فاضلیان کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیما است که امروز 15 مرداد حوالی ساعت 14:45 روی آنتن می رود.

بررسی اولویت های دولت دوازدهم در برنامه امشب پایش

در برنامه امشب 15 مرداد پایش بینندگان می توانند موفق ترین وزارتخانه اقتصادی دولت را انتخاب کنند.
برنامه پایش این هفته با موضوع تحلیل بازها و وضعیت اقتصادی به روی آنتن خواهد رفت. همچین این برنامه اولویت های دولت دوازدهم را به نظرسنجی گذاشته است.دربخش تحلیل تحولات اقتصادی روز، تحلیل بازار بورس و پیش بینی آینده این بازار و تحولات هفته گذشته بازار بررسی می شود. همچین در برنامه امشب علاوه بر پیگیری کسب وکارها، سه جوان موفق با حضور در این برنامه تجربیات خود را با بینندگان به اشتراک می گذارند در بخش کارآفرین برنامه نیز مهندس اصغر امینی با حضور در استودیوی برنامه پایش علل موفقیت خود را برای علاقه مندان به کارآفرینی تشریح خواهد کرد. در سوال نظر سنجی برنامه از بینندگان پرسیده است: به نظر شما دولت دوازدهم به کدام کار باید اولویت بیشتری بدهد؟ ا- ایجاد اشتغال  2- مهار تورم  3- مبارزه با فساد. علاقمندان به شرکت در این نظرسنجی می توانند عدد گزینه مورد نظر خود را به سامانه پیامکی 30000111 ارسال کنند.
برنامه پایش با تهیه کنندگی محسن تربیت دوست کاری از گروه اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه شب ها ساعت 23 با اجرای کیاداود اسفندیاری از این شبکه پخش می شود.

روایت زندگی روحانی استاد بزرگ کیوکوشین در مستند در امتداد فلق

حجت الاسلام فرج پور یکی از روحانیون فعال شهرستان گتوند استان خوزستان است که بیش از 10 سال در این منطقه مستقر است. او فعالیت های فرهنگی و مذهبی را همراه با ورزش و جذب جوانان مستعد پیگیری می کند. شاگردان این استاد روحانی تاکنون در بسیاری از مسابقات داخلی و خارجی مقام کسب کرده اند. از اقدامات حجت الاسلام فرج پور در منطقه این است که توانسته این رشته ورزشی را در سه سطح نونهالان، نوجوانان و جوانان راه اندازی کند و بطور منظم در مسابقات حضور یابند. این روحانی 35 ساله استاد بزرگ رشته رزمی کیوکوشین است و در این رشته دان 6 دارد. او به همراه شاگردانش که از اهالی شهرستان گتوند هستند در مسابقات بین المللی ترکیه مقام دوم را کسب کند و به زودی قرار است به مسابقات بین المللی کیوکوشین ارمنستان اعزام شوند.
مستند در امتداد فلق به تهیه کنندگی مهران رستمی و کارگردانی مصطفی تقی زاده امروز 15 مرداد حوالی ساعت 20 از شبکه یک سیما پخش می شود.ژ

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید