عذرخواهی نمایندگان مجلس بابت ماجرای عکس سلفی کافی نیست

    کد خبر :72014

یک کارشناس رسانه با انتقاد از اقدام دیروز برخی نمایندگان مجلس برای گرفتن عکس سلفی با نماینده اتحادیه اروپا،گفت:‌براساس فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب، مجلس عصاره ملت است، اما متاسفانه دیروز در مراسم تحلیف این مهم را ندیدیم.

بهزاد تیمورپور در گفت‌وگو با  تسنیم با ابراز تاسف نسبت به اقدام برخی نمایندگان مجلس در مراسم دیروز تحلیف ریاست‌جمهوری اظهار کرد: سلفی‌گیری لطمات اجتماعی فراوانی به همراه دارد و آسیب‌های جبران نشدنی را به جامعه وارد می‌کند، چه آن‌که افرادی به خاطر یک عکس سلفی جان خود را از دست داده‌اند.

وی با تاکید بر این‌که مردم از اتفاق دیروز ناخشنود هستند، افزود: بر اساس فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مجلس عصاره ملت است، اما متاسفانه روز گذشته در مراسم تحلیف این مسئله مهم را ندیدیم و نمایندگانی که صحنه را ایجاد کردند باید به مردم پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس باید پاسخگو باشند که با چه شخصیتی این کار را انجام داده‌اند.

مدیر اسبق روابط عمومی شورای مرکز نظام مهندسی ساختمان با بیان این‌که معتقدم این اقدام نمایندگان با عذرخواهی هم برطرف نمی‌شود، تصریح کرد: نمایندگان محترم مجلس اعلام کنند که این خانم (موگرینی) چه مزیتی داشته که آنها این‌گونه برای عکس سلفی با هم رقابت کرده‌اند، آیا همین نمایندگان محترم حاضر هستند با یک روستایی در حین کار عکس سلفی بگیرند و مشکلات مردم را از این طریق مطرح و برطرف کنند.

تیمورپور با بیان این‌که در این صورت می‌پذیریم که نمایندگان مجلس با روش مذکور (عکس سلفی) به دنبال حل مشکلات مردم هستند، گفت: این اقدام زنگ خطری برای جامعه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید