همزمان با ميلاد امام رضا (ع) صورت پذيرفت؛

ورود اولين گروه زائران طرح کرامت احمدي به شيراز

    کد خبر :71764

 

خبرگزاري آريا- در روز ميلاد امام رضا عليه السلام ، اولين گروه از بازنشستگان و مستمري بگيران تامين اجتماعي استان هاي خراسان رضوي و شمالي وارد شهر شيراز شدند.
به گزارش خبرگزاري آريا، رئيس کانون عالي بازنشستگان و مستمري بگيران تامين اجتماعي در مراسم استقبال از اولين کاروان زائران طرح کرامت احمدي که در ايستگاه راه آهن شيراز صورت پذيرفت، گفت: در دولت تدبير و اميد سازمان تامين اجتماعي براي تعالي کرامت بازنشستگان و مستمري بگيران، طرح کرامت رضوي را به اجرا گذاشته است و بر همين اساس تا پايان سال گذشته 52 هزار نفر از بازنشستگان و مستمري بگيران تامين اجتماعي به شهر مقدس مشهد براي زيارت بارگاه مطهر امام هشتم عليه السلام مشرف شده اند.
علي اصغر بيات با اشاره به سهميه جديد اين طرح در سالجاري اظهار داشت: امسال نيز با حمايت مديرعامل سازمان و پيگيري هاي اين کانون قرار است 30 هزار نفر از مستمري بگيران به مشهد مقدس و يک هزار نفر نيز از استان هاي خراسان رضوي و شمالي در قالب طرح کرامت احمدي به شيراز اعزام شوند.
وي افزود: سالروز ميلاد امام هشتم و تقارن ورود اولين کاروان زائران حضرت شاهچراغ (ع) را به فال نيک مي گيريم و اميدوارم گام هاي موثرتر ديگري نيز در زمينه معيشت، درمان و گردشگري مستمري بگيران برداشته شود.
مدير کل تامين اجتماعي فارس نيز دراين مراسم گفت: با روي کار آمدن دولت تدبيرو اميد برنامه هاي متنوعي از جمله طرح هاي کرامت علوي، رضوي و احمدي براي بازنشستگان اجرا شده است.
عبالکريم نباتي ضمن گراميداشت ياد معاون فقيد فرهنگي و اجتماعي سازمان تامين اجتماعي افزود: طرح کرامت احمدي و اعزام بازنشستگان استان هاي خراسان رضوي و شمالي به شهر شيراز به پيشنهاد و پيگيري مرحوم دکتر منصور اعتصامي صورت مي پذيرد و اميد است بازنشستگان بيشتري از فضاي معنوي، تاريخي و فرهنگي اين شهر بهره مند شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید