«راشومون» در قشقایی

    کد خبر :71737

نمایش «راشومون» به کارگردانی رضا کوچک‌زاده به روی صحنه می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، رضا کوچک‌زاده نویسندگی و طراحی این نمایش را براساس بازخوانی داستانی کوتاه از رینوسوکه آکوتاگاوا به عهده دارد. «راشمون» از دوشنبه 16 مرداد در تالار قشقائی تئاتر شهر روی صحنه می رود.

نازنین احمدی، امیر محمدی در این نمایش به  بازی می‌پردازند و قرار است هر روز ساعت 19 به دیدار علاقه‌مندان بروند. در این تئاتر، موریتو سامورایی درست‌کار در پی یورشی، سالارش را از دست می‌دهد و رونین می‌شود. هنگام بازگشت به زادگاهش درمی‌یابد اسب و مادرش را نیز از دست داده و تصمیم می‌گیرد خود را به رود اندازد.  این هم‌زمان می‌شود با آیین گشایش پلی که بر رود ساخته‌اند و در آن‌جا معشوق گذشته‌اش ـ‌کسائه‌ـ را می‌بیند. حادثه‌ای ناخواسته روی می‌دهد و معشوق از او خواسته‌ای دارد. موریتو باید مردی بی‌گناه را بکشد یا آخرین خواسته‌ی عشقش را نپذیرد؟

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از هژیر مرادی، احسان قره‌داغی، پیروز محمدی، مهدی عباسی، مبین فتحی، حسین جعفریان به عنوان صحنه یاران اثر ایفای نقش می‌کنند، طراح صحنه: رضا کوچک‌زاده، طراح لباس: ماه‌رخ سلیمانی‌پور، طراح نور: بابک شاه‌علی‌زادگان، طراح چهره‌پردازی: بهاره اسدی، آهنگساز: مهران میرمیری، طراح حرکت و سازنده‌ی سر اسب: سارینا شاد، ‌یاران کارگردان: محمدرضا رشیدعلی‌‌پور،  حسام نظری، ساخت‌وساز صحنه: پیام قدیری، محسن نوروزی، مشاور رسانه‌ای: علی و رضا نام‌جو ، عکس: محمدرضا علی‌‌پور،‌ ساخت تیزر: علی صفرنژاد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید