قدیری ابیانه در گفت و گو با نامه نیوز :

قالیباف دنبال شورش علیه بزرگان اصولگرا نیست/قالیباف می‌تواند لیدر یک تشکل اصولگرا شود

    کد خبر :71733

قدیری ابیانه فعال سیاسی اصولگرا بر این عقیده است که نامه اخیر قالیباف و فرمان آتش به اختیار وی اصلا به معنای درگیری و شورش نیست بلکه به معنای خروج از انفعال است.
محمدحسن قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا،‌در گفت و گو با نامه نیوز با اشاره به نامه اخیر محمدباقرقالیباف گفت:‌ در این نامه سوالاتی مطرح شده و از مخاطبین خواسته شده که به این سوالات پاسخ دهند. وی ادامه داد : در این نامه از عبارت نو اصولگرایان استفاده شده که می‌تواند به معنای یک تشکل و راه جدید در میان تفکر اصولگرایی باشد.

قدیری با بیان اینکه قرار نیست همه اصولگرایان در یک تشکل جمع شوند،‌ خاطرنشان کرد:‌ اصولگرایان می‌توانند تشکل‌های متعددی داشته باشند و در رویدادهایی که باهم اتفاق نظر دارند به صورت مشترک عمل کنند؛‌مانند انتخابات و غیره.

این فعال سیاسی با اشاره به لفظ آتش به اختیار از سوی قالیباف که خطاب به جوانان اصولگرا مطرح شده بود، تصریح کرد: منظور ایشان این بوده که جوانان مطابق با نظر و تشخیصشان عمل کنند و پیش بروند که باز هم در این مورد اشکالی نمی‌بینم.

وی ادامه داد:‌ فرمان اتش به اختیار از سوی قالیباف اصلا به معنای شورش و حمله به بزرگان اصولگرایی نیست. در گذشته برخی دچار انفعال شده بودند که باید تلاش کرد از این انفعال و بی تحرکی خارج شوند . در واقع نباید منتظر بمانند و فقط مطابق نظر بزرگان اصولگرا عمل کنند. حتی جمنا،‌ زمانی که تشکیل شد اعلام کردند اصولگرایان نباید منتظر بمانند تا تصمیمات در تهران گرفته شود،‌ بلکه نظرات مختلف مردم در سایر استان‌ها باید دریافت شود و بر اساس آن‌ها عمل شود. لذا سخن قالیباف به معنای شورش و درگیری نیست بلکه به معنای این است که با صلاحدید و تشخیص خودتان عمل کنید.

قدیری ابیانه با بیان اینکه قالیباف می‌تواند لیدری یک تشکل اصولگرا را برعهده بگیرد،‌خاطرنشان کرد: قرار نیست که فقط یک تشکل اصولگرایی وجود داشته باشد. به طور مثال ما تشکل زنان ،تشکل احزاب و جوانان و غیره را داریم؛ که ایشان هم می‌تواند لیدر یک جریان باشد. این افراد در حد خودشان و حتی در شهرستان‌ها و استان‌های خودشان می توانند تشکیلاتی را راه اندازی کنند و لیدری آن را عهده دار شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید