طرح پايش سلامت به صورت آنلاين در سيستم سجايا ثبت مي شود

    کد خبر :71682

 

خبرگزاري آريا- معاون بهداشت و درمان بنياد خراسان رضوي گفت: اجراي طرح پايش سلامت جامعه ايثارگري يکي از مهم ترين طرح هاي بنياد خراسان رضوي است که به صورت آنلاين در سيستم سجايا ثبت مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، معاون بهداشت و درمان بنيادشهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي، ضمن گراميداشت ياد وخاطره شهدا گفت: اجراي طرح پايش سلامت جامعه ايثارگري يکي از مهم ترين طرح هاي بنياد خراسان رضوي است که والدين شهدا با توجه به کهولت سني و جانبازان 70درصد با توجه به شرايط جسماني در اولويت هستند.
جواد غلامپور در خصوص رسيدگي به وضعيت جسماني جانبازان 70درصد ،خاطر نشان کرد: بيماري جانبازان شيميايي شديد و بستري طرح پايش سلامت در منازل آن ها برگزار مي شود.
معاون بهداشت و درمان بنيادشهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي افزود: براي جانبازان، آزادگان و همسران آنها و همسران شهدا طرح پايش سلامت در قالب اردوي يک روزه با هدف ارتقاء سطح نشاط و شادابي در راستا رسيدگي به وضعيت سلامت جسمي برگزار مي شود.
وي در راستاي اجراي بهتر طرح پايش سلامت، افزود: خانواده هاي شاهد و ايثارگر مي توانند با ديدار چهره به چهره با پزشکان مشکلات درماني خود را درميان بگذارند.
غلامپور بيان کرد: تيم پزشکان اجراي طرح پايش سلامت شامل پزشک متخصص، پزشک، پرستار و بهيار خواهد بود.
وي با بيان اينکه طرح پايش سلامت به صورت آنلاين در سيستم سجايا ثبت مي شود، تصريح کرد: اطلاعات طرح پايش سلامت ايثارگران به صورت آنلاين در سيستم سجايا خراسان رضوي ثبت مي شود تا دسترسي به پرونده پزشکي
ايثارگران به سهولت انجام پذيرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید