جانبازان، اسوه هاي صبر و استقامت در جامعه هستند

    کد خبر :71673

 

خبرگزاري آريا- مديرکل بنياد فارس گفت: جانبازان، اسوه هاي صبر و استقامت در جامعه هستند و خدمت به اين بزرگواران از مهمترين وظايف مسئولين است که نزد خداوند متعال هم از اجري عظيم برخوردار هستند.
به گزارش خبرگزاري آريا، به مناسبت سالروز ميلاد امام رضا(ع) در مراسمي از جمعي از همسران و مادران جانبازان نخاعي فارس تجليل شد.
اين مراسم با حضور جمعي از جانبازان نخاعي و خانواده هاي معظم آن ها برگزار شد و با سخنراني مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران و مديرعامل انجمن جانبازان نخاعي فارس، اجراي تواشيح، سرود و برنامه هاي شاد و فرهنگي همراه بود.
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران فارس در اين مراسم گفت: جانبازان، اسوه هاي صبر و استقامت در جامعه هستند و خدمت به اين بزرگواران از مهمترين وظايف مسئولين است که نزد خداوند متعال هم از اجري عظيم برخوردار هستند.
رجبعلي راهي اظهار داشت: تکريم جانبازان موجب ترويج و گسترش فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه مي شود و اين کار بسيار مهمي است که جامعه امروز به آن نياز جدي دارد.
مديرعامل انجمن جانبازان نخاعي فارس نيز در اين مراسم خاطرنشان کرد: استان فارس در دوران دفاع مقدس حدود 200 جانباز نخاعي تقديم کرده است.
محمد جعفري بيان کرد: هدف از برگزاري اين مراسم، ايجاد روحيه نشاط و شادابي در ميان جانبازان و خانواده هاي معظم آن ها است و در حاشيه اين مراسم، مجمع ساليانه جانبازان نخاعي نيز برگزار شده است.
وي تصويب صورت هاي مالي، ارائه گزارش عملکرد هيات مديره و بازرسان اين انجمن در سال95 و پيگيري مسائل درماني، ورزشي و رفاهي جانبازان نخاعي استان را مهمترين مسائل بررسي شده در اين مجمع ساليانه عنوان کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید