نسبت به خانواده معظم شهدا و ايثارگران مسئول هستيم

    کد خبر :71632

خبرگزاري آريا- مديرکل بنياد لرستان از برگزاري جشنواره کارآفرينان شاهد و ايثارگر خبر داد و گفت: در اجراي برنامه ها بايد بعد معنوي که مربوط به شهدا است را در نظر داشته باشيم زيرا ما در مقابل آنان و خانواده هايشان مسئول هستيم.
به گزارش خبرگزاري آريا، سيزدهمين جلسه شوراي معاونين بنياد لرستان صبح امروز در سالن جلسات اداره کل بنياد شهيد و امور ايثارگران لرستان برگزار شد.
مراد روشني، مديرکل بنيادشهيد و امور ايثارگران لرستان در اين جلسه با اشاره به بعد منزلتي شهدا و ايثارگران گفت: برنامه ريزي در خصوص برگزاري چند برنامه فاخر در قالب يادواره شهدا در چند ماه باقيمانده از سال برنامه ريزي و اجرايي شد.
وي همچنين از برگزاري جشنواره کارآفرينان شاهد و ايثارگر خبر داد و گفت: در اجراي برنامه ها بايد بعد معنوي که مربوط به شهدا است را در نظر داشته باشيم زيرا ما در مقابل آنان و خانواده هايشان مسئول هستيم.
روشني در اين جلسه خواستار تسريع در پاسخگويي به نامه هاي درخواستي به حجت الاسلام و المسلمين شهيدي در سفر اخير به خرم آباد شد و در خصوص بهره برداري از موسسه فرهنگي، ورزشي و توانبخشي ايثار لرستان گفت: بايد از ظرفيت توانبخشي براي پايش سلامت خانواده شهدا استفاده کنيم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید