برگزاري يادواره 29 شهيد روستاهاي فيروزه

    کد خبر :71596

 

خبرگزاري آريا- يادواره سردار شهيد حسنعلي رباطي و27 شهيد روستاهاي فيروزه با بنياد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، يادواره سردار شهيد حسنعلي رباطي ،8 شهيد و ايثارگر روستاي رباطي شاهزاده و 20 شهيد روستاهاي جمبرجوق،گرماب،فهنه و مرزان در بخش طاغنکوه شهرستان فيروزه برگزار شد.
امام جمعه شهر قدمگاه در اين مراسم اظهار کرد: يکي از خصلت هاي تمامي شهدا احترام گذاشتن به پدر و مادر بود و به همين دليل شهدا براي صيانت از مکتب اهل بيت (ع) جان خود را هديه کردند.
حجت الاسلام گرمابي افزود: يادآوري رشادت ها و دلاوريهاي شهيدان در جامعه امروز براي نسل جوان بسيار اهميت دارد و برگزاري يادواره به ما تلنگر مي زند تا مبادا از راه شهيدان و امام شهيدان خارج نشويم.
در مراسم گراميداشت شهداي روستاهاي ياد شده تقي آبادي رئيس بنياد شهيد وامورايثارگران فيروزه ، پورثابت بخشدار بخش طاغنکوه، فرماندهان نظامي و انتظامي ، جمعي از روساي ادارات و آحاد مردم به ويژه خانواده هاي شهدا شهرستان فيروزه حضور داشتند.
اين يادواره به همت بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان فيروزه و با همکاري بسيج دانشجويي دانشگاه شهرستان نيشابور و ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فيروزه برگزار شد.
گفتني است سردار شهيد حسنعلي رباطي در 18 آبان 1343 چشم به جهان گشود و در 5تير 1363 در کردستان به مقام رفيع شهادت نائل آمد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید