دشمن هيچ گاه نتوانست عزت آزادگان را خدشه دار کند

    کد خبر :71581

 

خبرگزاري آريا- مديرکل بنياد کرمانشاه گفت: آزادگان از آن چنان صبر و استقامتي برخوردار هستند که دشمن هيچگاه نتوانسته است عزت و صلابت آنان را خدشه دار کند.
به گزارش خبرگزاري آريا، در نشستي که با حضور حجت الاسلام ثقفي مشاور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در سالن همايش اداره کل امور اقتصادي و دارايي استان کرمانشاه برگزار شد، حجت الاسلام عسگري در سخناني شجاعت آزادگان را در ميدان نبرد و اسارت گاه هاي دشمن ستود.
در اين همايش که مديران اقتصادي استان و جمعي از کارکنان ايثارگران اين حوزه حضور داشتند، حجت الاسلام عسگري گفت: نام پرآوازه آزادگان دلاور ايران اسلامي در تاريخ جاودانه خواهد ماند و هرگز صبر و استقامت اين عزيزان از خاطره مردم ايران فراموش نخواهد شد.
مديرکل بنياد کرمانشاه افزود: قرآن کريم مي فرمايد “عزت از آن خدا و رسول خدا (ص) و مؤمنين است” و به همين خاطر است که آزادگان اين انسان هاي مؤمن به خدا، در سخت ترين شرايط از عزت و عظمت برخوردار بوده و نسبت به دشمن احساس خواري نمي کنند.
وي خاطر نشان کرد: آزادگان عزيز از آن چنان صبر و استقامتي برخوردار هستند که دشمن هيچگاه نتوانسته است عزت و صلابت آنان را خدشه دار کند و به راستي شجاعت اين عزيزان چه در ميدان نبرد و چه در اسارت گاه هاي دشمن مثال زدني است.
حجت الاسلام عسگري در پايان سخنان خود بر تعامل هرچه بيشتر دستگاه هاي اداري با بنياد شهيد، امعان نظر در نامه هاي بنياد و حضور مديران و نمايندگان تام الاختيار دستگاه هاي اداري استان در جلسات و نشست هاي بنياد تاکيد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید