اصحاب رسانه مردم را نسبت به فرهنگ ايثار و شهادت آگاه کنند

    کد خبر :71547

خبرگزاري آريا- مديرکل بنياد مازندران تصريح كرد: اصحاب رسانه بايد آحاد جامعه را نسبت به فرهنگ ايثار و شهادت آشنا و آگاه کرده و در جهت تحقق اين امر مهم، كوشا باشند.
به گزارش خبرگزاري آريا، عباسعلي رضايي مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران در شهرستان قائمشهر در ديدار با خانواده شهيد گرانقدر زمان روشن بخش از شهداي عزيز رسانه، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا به ويژه شهداي والامقام عرصه رسانه، طي گفتگويي با اشاره به رسالت خطير رسانه ها گفت: خبرنگاران؛ طلايه داران و پيشقراولان ترويج، نشر و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه بشمار مي روند.
رضايي عنوان كرد: خبرنگاران بايد تلاش كنند تا براي اعتلاي اين فرهنگ كه جزو اعتقاد و شعائر اسلامي به شمار مي رود تلاش كنند.
وي تصريح كرد: اصحاب رسانه بايد آحاد جامعه را نسبت به فرهنگ ايثار و شهادت آشنا و آگاه کرده و در جهت تحقق اين امر مهم، كوشا باشند.
رضايي اظهار داشت: خبرنگاران با يك جمله زيبا و با بكارگيري توانمندي و هنر خود، مي توانند فرهنگ ايثار و شهادت را در اذهان مردم ما نهادينه کنند. امروز همه دستگاههاي فرهنگي بايد در پر رنگ كردن كردن فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه تلاش كنند.
مدير كل بنياد مازندران با بيان اينكه فرهنگ ايثار و شهادت را در جامعه نهادينه كنيم اظهارداشت: لحظه اي از هدف و آرمان شهدا غافل نباشيم و از مسير آنان دور نشويم و به توصيه ها و وصاياي شهدا عمل كنيم.
رضايي افزود: امروز اين ما هستيم كه به شهدا و خانواده شهدا و ايثارگران نياز داريم و بايد قدردان و سپاسگزار اين عزيزان باشيم چرا كه در ديدار با اين عزيزان، روحيه مي گيريم.
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران گفت: فرهنگ شهدا ، فرهنگ خدامحوري و از خودگذشتگي و نگاه آنان، رضاي خداوند بود.
وي تصريح كرد: اگر امروز ما در دنيا عزت داريم و دشمنان ما قادر نيستند به نظام و انقلاب ما خدشه اي وارد كنند از سر صدقه همين شهداي عزيز، جانبازان و آزادگان و وجود رهبري معظم است.
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران در پايان روز خبرنگار را به تمامي خبرنگاران پر تلاش مازندران تبريك گفت و اظهارداشت: خبرنگاران امين ترين و بهترين افرادي هستند كه مي توانند پيام شهد را به جامعه منتقل كنند.
در اين ديدار فرزند و همسر شهيد روشن بخش در خصوص ويژه گي هاي اين شهيد گرانقدر مطالبي را بيان كردند.
اين ديدار به مناسبت بزرگداشت هفته خبرنگار و به منظور تجليل و تكريم از شهداي گرانقدر اصحاب رسانه صورت گرفت.
شهيد زمان روشن بخش در منطقه فاو به درجه رفيع شهادت نائل گرديد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید