مسکن مهر ارومیه را در قبرستان ساختند

نماینده اصلاح طلب مجلس با این ادعا که “مسکن مهر ارومیه در قبرستان ساخته شده است”، گفت:‌ دولت فعلی میراث دار طرح غلطی است که حل آن زمان‌بر است.

هادی بهادری در خصوص وضعیت مسکن مهر ارومیه، اظهار کرد: مسکن مهر ارومیه در محل قبرستان ساخته شده است و مردم بعد از خروج از خانه‌هایشان در واقع وارد قبرستان می‌شوند و به همین دلیل روحیه خود را باخته‌اند.

نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان این‌که زیرساخت‌های آموزشی، بهداشتی و فرهنگی اولویت‌هایی به مراتب مهمتر از خانه است و بدون این شاخص‌ها اساسا سکونت به معنای زندانی شدن است، افزود: در حال حاضر خیلی از شاخص‌های اصلی برای سکونت واقعی و امکان زندگی اجتماعی در بسیاری از مساکن مهر وجود ندارد که دلیل اصلی آن هم جانمایی‌ غلط مسکن مهر است.

وی با تاکید بر این‌که تنها ساخت مسکن نیاز به خانه‌دارشدن مردم را برطرف نمی‌کند به ساخت بسیاری از مسکن‌های مهر در محل‌های اشتباه اشاره و تصریح کرد: در پایان تکمیل ساخت مسکن مهر ارومیه متوجه شدند که این ساخت و سازها در قبرستان انجام شده و با معضل جدیدی روبرو شده‌اند که به روحیه مردم آسیب‌زده است.

بهادری دولت فعلی را میراث دار طرح غلطی دانست که حل آن زمان‌بر است و گفت: تصمیمات یک شبه منجر به ساخت مسکن مهر شد اما نمی‌شود آن را رها کرد و در عین حال ادامه کار سخت است و نمی‌شود به مردم گفت بیشتر صبر کنند و این دوراهی کار را سخت کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید