چراغ اولین نمایشگاه در ارومیه روشن می‌شود

کلاتشهر ارومیه دومین شهر ترافیکی ایران امسال نیز میزبان نمایشگاه بین المللی خودرو ، قطعات و صنایع وابسته خواهد بود. علیرضا عاجزی مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو ارومیه گفت: پیرو برگزاری موفق این نمایشگاه در سال گذشته و استقبال علاقه مندان صنعت خودرو از این رویداد مهم امسال نیز ازتاریخ 13 تیرماه  96 به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی ارومیه میزبان فعالین صنعت خودرو کشور هستیم.

به گفته او این نمایشگاه در دو بخش خودرو و قطعات درفضای بالغ بر ۱۲ هزار متر مربع دایر خواهد گردید.

مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو ارومیه، افزود: مهم ترین زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه سازندگان و وارد گنندگان خودروهای سبک و سنگین ، تولید کنندگان و واردگنندگان قطعات و لوازم جانبی ، شرکت های خدماتی ، بیمه و… خواهد بود.

وی با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های اقتصادی استان آذربایجان غربی افزود: این استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم با چهار کشور دارای مرز و گمرک می باشد که این مهم باعث رشد و رونق این نوع نمایشگاهها دراستان شده است. عاجزی یادآور شد سال گذشته این نمایشگاه با استقبال گسترده مردم و مسئولین استانی روبرو بود طوریکه در ایام نمایشگاه قراردادهای بسیار خوبی در حوزه حمل و نقل عمومی شهری توسط شهرداری ارومیه و سایر شهرهای استان با تولیدگنندگان و واردگنندگان خودرو کشور منعقد گردید.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد باتوجه به شرایط جدید در اقتصاد کشور و رفع تحریم ها ، توسعه صادرات ، این نمایشگاه از رونق  و رشد چشم گیری نسبت به دوره های گذشته برخوردار باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید