حذف نوعی دلالی در ایران

    کد خبر :71055

بیماران خارجی توسط دلالان و واسطه گرانی که قیمت‌های زیادی از گردشگران اخذ می‌کردند وارد بیمارستان می‌شدند اما از طریق هلدینگ گردشگری پزشکی، این روند ساماندهی می‌شود.

به گزارش تسنیم، کامران غلامعلی زاده از کارشناسان IPD بیمارستان امام رضا(ع) ارومیه اظهار داشت: بیمارستان ما نیز برای آنها خدمات VIP حتی اتاق‌های تک تخته نیز در نظر می‌گیرد، ما بیشتر بیماران خارجی خود را چون آشنایی با بخش‌های بیمارستانی ندارند هدایت کرده و تمام کارهای مربوط به آنها را در بخش انجام می‌دهیم. حتی به همکاران نیز ابلاغ کردیم که خدمات مورد نیاز بیماران را ارائه کنند به عنوان مثال سیستم حمل و نقل بیمارستان در جریان است که اگر بیماری می‌خواهد در شهر بگردد و یا از مناطق گردشگری دیدن کند این خدمت برای او فراهم شود.

این کارشناسان IPD بیمارستانی با اشاره به اینکه بیش از 99 درصد از بیماران ما از عراق می‌آیند که بیشتر برای جراحی‌های عمومی، چشم و ارولوژی مراجعه می‌کنند، ادامه داد: پانسیون نیز برای بیماران و همراهان آنها در نظر گرفته شده است ولی هنوز درخواستی برای اقامت در آن نداشتیم.

غلامعلی زاده گفت: اکنون در طرح عملیاتی گردشگری پزشکی در بیمارستانهای تامین اجتماعی قرار است که از طریق هلدینگ گردشگری بیماران خارجی وارد بیمارستان شوند و از این طریق واسطه ما فقط یک شرکت گردشگری می‌شود نه افراد متفرقه. در این صورت در پایان مراحل بیماری تعرفه از آن شرکت گرفته می‌شود نه بیمار. درحالیکه تاکنون بیماران خارجی توسط دلالان و واسطه گرانی که قیمت‌های زیادی از گردشگران اخذ می‌کردند وارد بیمارستان می‌شدند اما از این طریق گردشگران پزشکی می‌توانند ساماندهی شوند.

این کارشناسان IPD بیمارستانی افزود: ما در سال 94 حدود 370 بیمار از عراق برای درمان بیماری‌های چشم و ارولوژی و جراحی‌های عمومی داشتیم. اما اکنون این تعداد کمتر شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید