رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد

«رسانه‌های انقلابی» در خط مقدم مبارزه با توطئه‌های فرهنگی دشمن

    کد خبر :70990

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رسانه‌های انقلابی در خط مقدم مبارزه با توطئه‌های فرهنگی دشمنان قرار دارند، گفت: رسانه‌ها باید واقعیتهای جامعه و مشکلات را برای مردم بیان کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی در جمع اساتید سازمان بسیج رسانه در سراسر کشور درباره اهمیت رسانه در مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام اظهار کرد: رسانه‌های انقلابی در خط مقدم مبارزه با توطئه‌های فرهنگی دشمنان قرار دارند و باید واقعیتهای جامعه و مشکلات را برای مردم بیان کنند.

وی افزود: رسانه‌های انقلابی باید تلاش کنند که واقعیتها را به مردم بگویند و امید داریم فعالیت رسانه‌های انقلابی در مسیر ارزشهای انقلاب و ولایت، انسجام بیشتری پیدا کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: زمان‌شناسی، رصد دقیق مسائل، ارائه تحلیلهای جامع و همچنین استفاده از ابزارهای نوین در حوزه اطلاع‌رسانی بیش از پیش برای رشد، بالندگی و پویایی و غنای فکری و ارزشی رسانه‌های انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام خاموشی تصریح کرد: بی‌شک در موقعیت حساس کنونی که بنا به فرموده رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، جوانان و مردم ایران باید برای «فتح خرمشهرها» همت جهادی داشته باشند، همراهی و مطالبه‌گری رسانه‌ها در تحقق فرمایشات ولی امر مسلمین جهان از اهمیت بالایی برخوردار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید