امروز صورت گرفت؛

برگزاری رالی خانوادگی جهادگران

    کد خبر :70743

دومین دوره مسابقات رالی خانوادگی جهادگران به مناسبت سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی ۱۳ مرداد همزمان با میلاد امام هشتم (ع) برگزار شد.

خبرگزاری برنا، در راستای پیشبرد اهداف و آرمان­های جهاددانشگاهی، دومین دوره­ رالی خانوادگی جهادگران به میزبانی مرکز ورزشگری جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در روز جمعه ۱۳ مرداد ۹۶ باحضور دکتر پورعلی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و بیش از ۹۰ تن از کارکنان و اعضای خانواده جهاددانشگاهی برگزارشد و مصطفی نظری، مسئول کمیته فنی مسابقات نیز نظارت و ارزیابی فنی مسابقات را برعهده داشت.

برگزاری مسابقات مفرح و مهیج ورزشی دارت، پرتاب فریزبی با اهداف ثابت، پرتاب حلقه و طناب کشی در کنار مسابقات رالی و در اردوگاه امام خمینی(ره) محل برگزاری اختتامیه مسابقات، شور و نشاط این برنامه را مضاعف کرد. همچنین مسابقه فرهنگی زندگینامه میلاد امام رضا(ع) نیز به منظور افزایش غنای این رویداد برگزار شد.

دکتر علیرضا بهرامی رئیس جهاددانشگاهی علوم پزشکی واحد شهیدبهشتی در اختتامیه این مسابقات، به ارائه گزارشی از دستاوردهای جهاد در زمینه‌­های مختلف فرهنگی ـ ورزشی پرداخت و راه‌اندازی مرکز ورزشگری را نقطه عطفی برای شروع فعالیتهای مشترک واحدهای جهادی در برنامه ها و المپیادهای ورزشی دانست.

همچنین دکتر پورعلی، معاون فرهنگی جهاد گسترش ورزش همگانی را نگاهی ملی برای تبدیل شدن کشور به یک خانواده در موضوعات فرهنگی دانست و از رویداد رالی خانوادگی بعنوان نقط مشترک خانواده جهادگران یاد کرد.

در پایان از برگزیدگان مسابقات مختلف برگزار شده تجلیل و هدایای نفیسی نیز به آنان اهدا شد.

قهرمانان دومین دوره مسابقات رالی خانوادگی جهادگران عبارتند از:

ـ مقام اول، مدال طلا، حکم قهرمانی و ۳ سکه تمام بهار آزادی: سلیمان شقاقی به عنوان راننده و ناصر جان محمدی به عنوان نقشه خوان از واحد جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

ـ مقام دوم، مدال نقره، حکم قهرمانی و ۲ سکه تمام بهار آزادی: هاشم نیک نفس به عنوان راننده و زهرا سیف به عنوان نقشه خوان از واحد جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

ـ مقام سوم، مدال برنز، حکم قهرمانی و یک سکه تمام بهار آزادی: حسین قشلاقی به عنوان راننده و امیر بهرامی به عنوان نقشه خوان از واحد جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

ـ برگزیدگان مسابقه پرتاب فریزبی با اهداف ثابت: هاشم نیک نفس (علوم پزشکی شهید بهشتی) ـ صدیقه راستی (دفتر مرکزی جهاد)

ـ برگزیدگان مسابقه دارت: غلام عباس رهنما (دفتر مرکزی جهاد) ـ بهاره فرمانی (علوم پزشکی شهید بهشتی)

ـ برگزیده مسابقه پرتاب حلقه ویژه کودکان و نوجوانان: محمد مشکی

ـ برگزیدگان مسابقه طناب کشی آقایان: امیرحسین احمدی و یونس بیات (علوم پزشکی شهید بهشتی)

ـ برگزیدگان مسابقه طناب کشی بانوان: زری بیات و فاطمه بیات (علوم پزشکی شهید بهشتی)

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید