پای موگرینی به سهم خواهی اصلاح طلبان باز شد

    کد خبر :70651

سوال از خانم منصوری این است اصلا چرا باید اجازه داد موگرینی چنین سوالی بپرسد و مگر جواب دادن به موگرینی اینقدر ارزش دارد دارد که به خاطر او رئیس جمهور بخواهد وزیر زن بگذارد؟
پای موگرینی به سهم خواهی اصلاح طلبان باز شد

سهم خواهی اصلاح طلبان از روحانی موضوعی تمام نشدنی است، تا جایی که روزنامه آفتاب یزد تیتر می زند ” تدبیر بدون امید” و گلایه های روز افزون اعضای این جریان سیاسی روز به روز به رئیس جمهور منتخب بیشتر می شود.

به گزارش افکارنیوز، اما جالب اینکه برخی انتقادهای جای سوال دارد، اخیرا آذر منصوری از زنان فعال سیاس اصلاح‌طلب درباره حضور زنان در کابینه دولت دوازدهم در توییترش نوشته: «موگرینی میهمان ویژه مراسم تحلیف است. ممکن است سؤال کند کابینه ٢٤میلیونى چرا وزیر زن ندارد؟ پاسخ احتمالى چیست؟»

همین توئیت نشان می دهد زنان اصلاح طلب در مقابل عدم حضور در کابینه کوتاه نمی آیند و تا قبل از معرفی کابینه پیشنهادی هر نوع فشاری از هر زاویه ای باشد به شیخ حسن روحانی وارد می کنند تا سهمی برای زنان در کابینه پیدا کنند.

اما سوال از خانم منصوری این است اصلا چرا باید اجازه داد موگرینی چنین سوالی بپرسد و مگر جواب دادن به موگرینی اینقدر ارزش دارد که به خاطر او رئیس جمهور بخواهد وزیر زن بگذارد؟

چرا باید ما دنباله رو سیاست های غربی ها باشیم و هر کاری که سردمداران دولت های غربی برای اداره کشورهایشان انجام می دهند ما ان را تقلید کنیم، چون اروپایی ها وزیر و نخست وزیر و … زن دارند پس ما هم باید داشته باشیم؟

بیشتر از آنچه بودن و یا نبودن زنان در کابینه مهم باشد ، کارآمدی و توانمندی کابینه ارزش دارد که متسفانه در برخی سهم خواهی اصلاح طلبان این موضوع دیده نمی شود، تنها برخی صداها از این جریان می آید که برخی می گویند چون از روحانی حمایت کردیم باید مطالبات این قشر برطرف شود و بهانه های مختلفی نیز می آورند اما انچه حائز اهمیت است اینکه روحانی رئیس جمهور همه ملت است نه تنها آنهایی که به او رای داه اند.

بهتر است برخی دلواپسان کابینه در میان اصلاح طلبان به جای فشار به روحانی برای دادن سهم بیشتر به فکر کابینه کارامدتر به خصوص برای حل مشکل اساسی مردم در زمینه مسائل اقتصادی باشند.

مصطفی حسینی

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید