دسيسه شوم براي پنهان کردن راز قتل دختر خردسال‎

    کد خبر :70617

رازقتل هولناک دخترک 9 ساله که قرباني جنايت پنهاني مادرمعتادش شده بود درتحقيقات پزشکي قانوني فاش شد.

به گزارش آريا، رسيدگي به اين پرونده مرموزبا شکايت پدربزرگ دختربچه در دستورکار تيم قضايي، پليسي کرمان قرارگرفت.

اين مرد به بازپرس شعبه سوم دادسراي عمومي و انقلاب شهر کرمان گفت: «پسرم و همسرش چند سال قبل به خاطرمشکلات شديد خانوادگي ازهم طلاق گرفتند. سرپرستي نوه‌ام -ساناز- تا شش سالگي به مادرش سپرده شده بود. اما پس ازآن با حکم دادگاه، حضانت نوه‌ام به من سپرده شد. اما همزمان با شروع تابستان، نوه‌ام براي مدتي نزد مادرش رفت تا اينکه چندي بعد عروس سابقم تماس گرفت و از ابتلاي نوه‌ام به سرطان بدخيم خبرداد.

وقتي به ديدن ساناز رفتم ديدم موهاي سرش تراشيده شده و حال خوبي هم ندارد. تا اينکه پس از چند هفته خبردار شدم که اوجان سپرده است. اما با توجه به اينکه مرگ نوه‌ام مشکوک است تقاضاي رسيدگي به اين موضوع را دارم.»دادخدا سالاري، دادستان عمومي و انقلاب کرمان دراين باره گفت: با توجه به مشکوک بودن ماجرا، بلافاصله دستور تحقيق از مادر دخترک صادر شد و در تحقيقات پليسي مشخص شد اين زن بشدت گرفتار اعتياد است.

همچنين تيم جنايي که تحت نظربازپرس شعبه سوم دادسرا سرگرم تحقيق دراين باره بودند پس از اعلام نظريه پزشکي قانوني دريافتند دخترک به هيچ عنوان بيمار نبوده و سرطان هم نداشته است. حال آنکه مادرش براي اينکه نقشه شيطاني‌اش فاش نشود، موهاي دختر را تراشيده و به وي داروهاي ترامادول و متادون خورانده که موجب مسموميت کودک و در نهايت مرگ دخترک شده است. به گفته دادستان کرمان، عامل جنايت هم‌اکنون دربازداشت است وتحقيقات تخصصي دراين باره همچنان ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید