روحانی احتمالا کابینه را سه‌شنبه این هفته به مجلس معرفی می‌کند

    کد خبر :70567

زمان معرفی احتمالی کابینه دولت دوازدهم از سوی حجت الاسلام روحانی به مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

احمد امیرآبادی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور، گفت: مراسم تحلیف حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز(شنبه 14 مرداد) در صحن پارلمان و با حضور شخصی‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم از سوی رئیس‌جمهور به مجلس، اظهار داشت: پیش‌بینی بنده این است که آقای روحانی لیست کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم را امروز و همزمان با مراسم تحلیف به مجلس تقدیم نکند و احتمالا روحانی کابینه دوازدهم را سه‌شنبه این هفته به مجلس تقدیم می‌کند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در تشریح علت تقدیم نکردن لیست پیشنهادی دولت دوازدهم از سوی رئیس‌جمهور به مجلس در مراسم تحلیف، اظهار داشت: با توجه به اینکه مراسم تحلیف رئیس‌جمهور به نوعی مانور اقتدار برای جمهوری اسلامی است و برای همه مسئولین اهمیت دارد، بنابراین نباید تحت‌الشعاع معرفی کابینه قرار گیرد که اینها از دلایل احتمال معرفی نکردن کابینه دوازدهم از سوی رئیس‌جمهور به مجلس است.

به گزارش تسنیم، مراسم تحلیف حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز شنبه 14 مرداد در صحن پارلمان و با حضور بیش 131 هیئت از کشورهای مختلف و دیگر شخصیت‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

پیشتر مهدی کیایی مدیرکل روابط عمومی و فرهنگی مجلس در گفت‌وگویی با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از حضور بیش از 160 خبرنگار خارجی و بیش از 200 خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی برای پوشش مراسم تحلیف رئیس‌جمهور در صحن پارلمان خبر داده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید