«گمشدگان» به موضوع اعتیاد نگاه کلیشه‌ای ندارد

    کد خبر :70376

تهیه کننده سریال «گمشدگان» درباره این سریال توضیح داد که از کلیشه ها به دور است و سعی شده باورپذیر باشد.

علی حجازی مهر تهیه کننده «گمشدگان» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این مجموعه که از شنبه ۱۴ مرداد ماه روی آنتن شبکه دو می‌رود، گفت: ما با این سریال به نوعی بحث اعتیاد را آسیب شناسی کردیم و از این طریق هشدارهایی به خانواده ها می دهیم.

وی ادامه داد: قصه های این سریال سرنوشت خانواده ای را که به دام اعتیاد افتاده به تصویر می کشد و نشان می دهد که چگونه دختری با نام ترنج به عنوان قهرمان این قصه برای درآمدن از این دام تلاش می کند.

تهیه کننده «گمشدگان» درباره اینکه چقدر این سریال با سایر آثاری که درباره اعتیاد ساخته شده تفاوت دارد، اظهار کرد: ما تلاش کردیم هشدارهایی که در این سریال بیان می کنیم به صورت پنهان و در لایه های قصه مطرح شود. باید سریال دیده شود تا بفهمید که ما به صورت مستقیم به مسایل نپرداخته ایم بلکه رئال کار کردیم و سعی کردیم باورپذیری آن به گونه ای باشد که کلیشه و تکراری نباشد.

وی با اشاره به نگارش این سریال توضیح داد: از آنجایی که سریال ما براساس تحقیقات جامعه شناسی نوشته شده از زمینه های اجتماعی و آسیب شناسانه برخوردار است همچنین نگاه نقادانه نویسنده و کارگردان نسبت به موضوع اعتیاد باعث شده این مساله از کلیشه ها به دور باشد.

حجازی مهر با اشاره به روند فعلی تولید یادآور شد: هم اکنون در روزهای آخر ضبط سریال هستیم و حدود ۱۰ روز از ضبط باقی مانده است که چند درصد کار را شامل می شود. پخش این سریال از شنبه ۱۴ تیر آغاز می شود و ما امیدواریم مخاطب آن را دوست داشته باشد.

این تهیه کننده در ادامه درباره سختی های تولید نیز گفت: این سریال بیشتر در کف خیابان به تولید رسید و تعدد لوکیشن های آن زیاد بود. به همین دلیل در طول تصویربرداری تعداد جلسات ضبط بیشتر ار آن چیزی شد که پیش بینی کردیم.

وی همچنین درباره بازیگران این مجموعه عنوان کرد: ما برای این سریال بازیگرهایی انتخاب کردیم که بیشتر به نقش می خوردند و سعی کردیم انتخاب نقش ها به طور ویژه ای باشد. روشنک گرامی نیز نقش ترنج را بازی می کند که نقش سختی دارد چراکه در موقعیت های مختلفی قرار می گیرد و به نظرم از عهده نقش اش برآمده است.

حجازی مهر در پایان اظهار کرد: این سریال مخاطب عام دارد و همه اعضای یک خانواده می توانند مخاطب آن باشند چراکه اعتیاد همه را تهدید می کند و این سریال به نوعی همه اقشار را دربرمی‌گیرد.

بهنام تشکر، پژمان بازغی، کورش تهامی، پرویز پورحسینی، ستاره اسکندری، افسانه بایگان، شقایق فراهانی، مهتاج نجومی، فریبا نادری، سعید داخ، روشنک گرامی، کتانه افشاری نژاد، بهاران بنی احمدی، حسن تسعیری، مهرداد ضیایی، ادوین راستاد، رامین ناصر نصیر و… از جمله بازیگران این سریال به کارگردانی رضا کریمی هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید