«آپاندیس» حرفش را ساده می‌گوید

    کد خبر :70363

بازیگر فیلم «آپاندیس» بیان کرد که این فیلم حرف پیچیده و عجیبی ندارد و به همین دلیل می تواند در اکران موفق باشد.

رضا اکبرپور بازیگر فیلم «آپاندیس» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره چگونگی ورودش به عرصه بازیگری و این فیلم سینمایی بیان کرد: سال ٩٠ علی سرآهنگ تله فیلمی به نام «زمانی برای ایستادن» ساخت که من در آن اثر بازی می کردم و جزو سه فیلم برتر سال تلویزیون شد. دوست مشترکی داشتیم به نام مهرداد حسنی که با دیدن آن فیلم و با اطلاع از این که آقای نمازی برای کار خود دنبال بازیگر است، بنده را برای بازی پیشنهاد کرد.

وی درباره علاقه اش برای حضور در فیلم ها و پذیرش فیلمنامه ها بیان کرد: ارتباط برقرار کردن با فیلمنامه برای من از جهات بار دراماتیک و شخصیت پردازی و نگاه حاکم بر فضای کلی فیلمنامه اهمیت بسیار زیادی دارد، به دلیل اینکه جان بخشیدن به کلام نویسنده در قالب شخصیت ها، به شدت متکی به برقراری ارتباط با فیلمنامه است و آنجاست که در بستر یک کارگردانی و تولید منسجم حق مطلب ادا و جان کلام فارغ از هر ژانری به نمایش تزریق می شود.

بازیگر فیلم «آپاندیس» درباره شخصیتی که در این فیلم ایفا کرده است، توضیح داد: اصولا پیرو نظریه زندگی کردن در قالب شخصیت هستم و اعتقادم این است که دغدغه های شخصیت به دغدغه های بازیگری ارجحیت دارند و ضمنا به دلیل رابطه صمیمانه ای هم که با حسین نمازی داشتم در طول کار مشورت هایی می کردیم که در برپایی کاراکتر رضا بسیار مفید بود. درواقع زمانی که شما به عنوان بازیگر در قالب شخصیت قرار می گیرید و با آن ارتباط برقرار می کنید، در لحظه لحظه زندگی شما را به همراه خود می برد و به تدریج شما را از چهارچوب شخصیتی خودتان خارج می کند، ضمن اینکه افرادی مانند رضا در اطراف ما بسیار زیاد هستند که امیدوارم با چشمانی تیزبین و دغدغه مند به آنها توجه شود که حسین نمازی به خوبی در این اثر به یکی از آنها نزدیک شده است.

اکبرپور با اشاره به ویژگی های «آپاندیس» درباره اکران این فیلم یادآور شد: «آپاندیس» حرف عجیب و غریبی با ما مردم ندارد و پیچیده حرف نمی زند و از جنس خودمان است و از شخصیت های قابل باوری برخوردار است که من به همین دلایل تصور خوبی از اکران آن دارم. به تازگی هم این فیلم در بخش مسابقه جشنواره مونترال کانادا پذیرفته شده است که خبر خوشحال کننده ای بود، من همینجا از فرصت استفاده می کنم و به همه عوامل فیلم تبریک عرض می کنم. امیدوارم اثر همینطور به روند موفقیت های خودش ادامه بدهد، چون طبیعتا حضور در جشنواره معتبر و موفقی چون مونترال کانادا بسیار دستاورد بزرگی است و این نشان از برخورداری «آپاندیس» از یک نگاه جهانشمول و انسانی دارد.

این بازیگر با اشاره به تجربیات خود در این فیلم اظهار کرد: این فیلم برای من فرصت بسیار بسیار خوبی بود تا در یک گروه حرفه ای بتوانم بسیاری از عوامل تداوم حیات در عرصه بازیگری و هنر را بیاموزم و به نوعی در مواجهه با چنین فضایی خودم را محک بزنم بنابراین از حسین نمازی بابت این همکاری و اطمینان ممنون هستم.

وی در پایان با اشاره به شرایط بازیگری و سینما برای جوانان گفت: افراد مستعد زیادی در رشته های مختلف سینما پشت درهای بسته تلاش می کنند و زحمت می کشند تا وارد این عرصه بشوند، به هر حال هر مسیری مشکلات خاص خودش را دارد، مهم ایستادگی و رفتن به سوی علاقه و هدف است چون وقتی پشتکار باشد دیگر مانعی وجود نخواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید