سهممان را در فیلم «زادبوم» می‌فروشیم و معلوم نیست آن را اکران کنیم

    کد خبر :70231

فیلم زادبوم پس از حدود یک دهه مجوز اکران دریافت کرده‌است، اما حوزه هنری به عنوان یکی از سرمایه‌گذاران این پروژه نسبت به تغییرات آن اظهار بی‌اطلاعی کرد و از فروش سهم خود خبر داد.

به گزارش خبرنگاران پویا، فیلم زادبوم با بازی عزت الله انتظامی و رویا تیموریان ساخته ابوالحسن داودی پس از 9 سال و با انجام تغییراتی اکران می‌شود. قرار بود این فیلم پیش از انتخابات ریاست جمهوری به نمایش درآید اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت پس از اصلاح 15 دقیقه از فیلم، «زادبوم» به از «اکسیدان» روی پرده می‌رود.

محمد حمزه‌زاده قائم مقام رئیس و معاون سینمایی حوزه ‌هنری انقلاب اسلامی درباره وضعیت این فیلم توضیح داد: «زادبوم» فیلمی است که در دورۀ مدیریت قبلی حوزه هنری در آن سرمایه‌گذاری شد و در واقع حوزه هنری شریک درصدی از فیلم شد.

وی افزود: فیلم «زادبوم» که با مشارکت حوزه هنری و بنیاد فارابی ساخته شد ابتدا پروانه نمایش نداشت، به طور مکرر با ابوالحسن داوودی برای رفع مشکلات فیلم مذاکره کردیم اما در نهایت ایشان گفت سهم من را واگذار کنید و در نهایت این کار را کردیم.

حمزه زاده گفت: کارگردان به اقتضای زمان و به اقتضای داستان و یک مقدار هم به اقتضای حساسیت‌هایی که روی فیلم بوده، تغییراتی در فیلم داده است. من البته نسخۀ جدید را ندیده‌ام. قرارمان هم با آقای داودی این بود که ما سهممان را می‌فروشیم، ولی معنی‌اش این نیست که حتماً آن را اکران می‌کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید