مجموعه چهار جلدی «کتاب کار کودک من» برای کودکان استثنایی

    کد خبر :69740

مجموعه چهار جلدی «کتاب کار کودک من» از سوی انتشارات مدرسه برای کودکان استثنایی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار کتاب خبرگزاری فارس، مجموعه کتاب‌های «کتاب کار کودک من» به قلم مریم فرزانه جاجرمی و کبری صفری از سوی انتشارات مدرسه روانه بازار کتاب شد.

این مجموعه که با هدف استفاده کودکان استثنایی طراحی و تالیف شده است و برای نخستین بار در ایران با چنین رویکردی در معرض تولید قرار گرفته است، ‌شامل چهار جلد با عناوین «آشنایی با مشاغل»، «آشنایی با وسائل نقلیه»، «آشنایی با مفاهیم ریاضیات» و آشنایی با میوه‌ها» است.

این کتاب‌ها در قالب تمرینی، برای مخاطب خود این امکان را فراهم می‌کند تا در دورن کتاب آموخته‌ها و آنچه به او منتقل می‌شود را به آزمون نیز بگذارد. این کتاب‌ها مطالبق با متون آموزشی دوره آمادگی مقدماتی تهیه شده و انتظار می‌رود با مطالعه آن موضوع تعمیم مسائل آموزسی در منزل برای کودکان تامین شود.

همچنین تهیه مواد بیشتر برای تمرین نوآموزان، تهیه متون غیر آموزشی برای والدین و جلوگیری از اتلاف وقت معلمان در کلاس و زمینه‌سازی برای تخصیص ساعات بیشتر برای دانش‌آموزان از اهداف دیگر تالیف این کتابها عنوان شده است.

تمرینات مختلفی در زمینه رنگ‌آمیزی، نقطه چین، وصل کردن، دست ورزی، زبان آموزی و تقویت ادارک از مهمترین اهدافی است که این مجموعه درصدد تامین آن است.

مجموعه چهارجلدی «کتاب کار کودک من» اثر مشترک مریم فرزانه جاجرمی و کبری صفری از سوی انتشارات مدرسه با قیمت 38هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید