مشکلات گسترده آنتن‌دهی و اینترنت ایرانسل در هفته گذشته

    کد خبر :69628

در طی چند روز اخیر مشترکان سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل در آنتن دهی و استفاده از خدمات اینترنت دیتا مشکلات گسترده و بزرگی داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در هفته گذشته مشترکان سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل در آنتن دهی و استفاده از خدمات اینترنت دیتا مشکلات زیادی داشته‌اند که به گفته برخی از کاربران این مشکلات از روز شنبه آغاز شده است و در طول هفته رفع نشده است. این مسئله در حالی رخ داده است که پس از قطعی سراسری ایرانسل در حدود یک ماه گذشته این اپراتور مدعی شد از این پس شاهداین قبیل اتفاقات نخواهیم بود.

در گفت‌وگوی خبرنگار فناوری ایلنا با برخی از مشترکان دارای مشکلات آنتن دهی، این افراد اعلام کردند که این مشکلات حتی با گفت‌وگوی تلفنی با بخش پشتیبانی شرکت ایرانسل رفع نشده است و همچنان کیفیت پایین مکالمه و عدم آنتن دهی مخوصا در منطقه شرق تهران و خیابان انقلاب وجود دارد. حالا باید دید ایرانسل که در برنامه‌های تبلیغاتی همواره بر کیفیت بالای خدماتش تاکید دارد برای رفع این مشکل چه برنامه‌ای خواهد داشت؟

همچنین لازم به ذکر است که به گفته برخی از رانندگان اسنپ، در روزهای اخیر ارائه اینترنت دیتای ایرانسل در سطح شهر تهران بسیار ضعیف و بی کیفیت است که این مسئله باعث شده تا دسترسی به اسنپ و اینترنت دشوار شود. به گفته کاربران اینترنت گوشی تلفن همراه، مسئولان پشتیبانی ایرانسل در پاسخ به اعتراض آنها اعلام کردند که مشکل در شبکه ایرانسل در حال رفع است.

یکی از کاربران ایرانسل در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا تاکید کرد: ایرانسل در بحث ترابرد پذیری موفق عمل نکرده است و این قبیل از قطعی‌ها و ضعف در پوشش‌دهی قطعا در استفاده کاربران از خدمات این اپراتور تردید ایجاد می‌کند و بسیاری از کاربران ایرانسل استفاده از خدمات همراه اول یا رایتل سوق پیدا می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید