غرفه ایران جزء برترین های اکسپوی 2017 قزاقستان می شود

    کد خبر :69585

مدیر روابط عمومی امور بین الملل شرکت نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران گفت: غرفه کشورمان در رتبه بندی اکسپوی 2017 قزاقستان، جزء برترین ها قرار خواهد گرفت.

محمد سعادتی پور شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا به قزاقستان اظهار داشت: هر چند که غرفه های برتر هر اکسپو پس از پایان نمایشگاه اعلام می شود، اما بر اساس گفته های مسوولان، غرفه جمهوری اسلامی ایران جزء 10 غرفه برتر اکسپوی 2017 قرار دارد.
وی گفت: تاکنون اکسپوهای متعددی در سرتاسر دنیا برگزار شده و ایران نیز در اغلب آنها حضور داشته است که از جمله آنها اکسپوی 2015 میلان ایتالیا بود که توانست رتبه دوم را در میان تمامی غرفه های آن رویداد جهانی به دست آورد.
وی افزود: کمیسر ژنرال اکسپو 2017 قزاقستان امروز در دیدار و گفت و گویی که با مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران داشت؛ این مطلب را بیان کرده است.
سعادتی پور ادامه داد: حسین اسفهبدی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران روز پنجشنبه در دیدار با شیبایف، کمسیرژنرال اکسپو 2017، برنامه های ایران برای مراسم روز ملی کشورمان را تشریح کرد و همچنین صحبت هایی در زمینه حضور موفق ایران در این رویداد صورت گرفت.
مشاور مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران اظهار داشت: شیبایف نیز در این جلسه از حضور ایران در اکسپو قدردانی کرد و حمایت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه برگزاری این اکسپو در کشور قزاقستان را نشانه تعامل مثبت میان دو کشور دانست.
مراسم روز ملی ایران در اکسپو آستانه 2017 روز جمعه در محل پاویون کشورمان برگزار می شود و در این مراسم، نمایندگان دیگر کشورها حضور خواهند داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید