تشکیل «پارلمان والدین» در سال جاری

    کد خبر :69136

رئیس انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران از تشکیل «پارلمان والدین» در سال جاری خبر داد.

کامیاب صدری در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: امسال به صورت جدی به دنبال آن هستیم که پارلمان والدین را ایجاد کنیم و بتوانیم شوراهای مرکزی انجمن اولیاء و مربیان را درگیر کنیم تا در کنار آموزش و پرورش به ما کمک کنند.

وی افزود: در سال‌های گذشته ورود والدین در راستای نظارت و بازدید از مدارس پررنگ نبود و شوراها بندرت تشکیل می‌شد.

رئیس انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران با بیان اینکه خوشبختانه مدیرکل جدید آموزش و پرورش شهر تهران اعتقاد ویژه به حضور والدین در کنار آموزش و پرورش و تقویت مشارکت‌های مردمی دارد گفت: این نگاه و طرز تلقی ما را دلگرم کرده است. البته مشارکت‌های مردمی تنها منحصر به مشارکت مالی نیست بلکه می‌تواند مشارکت پژوهشی، آموزشی و پرورشی باشد که از طریق تشکیل کارگروه‌ها در مدارس دنبال شود.

صدری درباره اختیارات پارلمان والدین گفت: در برنامه داریم که شوراهای انجمن‌های مناطق هر دو یا سه ماه یکبار دور یکدیگر جمع شده و نشست‌هایی با حضور مسئولان تراز اول استانداری، مجلس و دولت داشته باشند.

وی افزود: این پارلمان قطعا مصوباتی هم در راستای قوانین کشور برای بهبود وضعیت مدارس کشور خواهد داشت و همین که به همدلی و همفکری با آموزش و پرورش کمک کند ارزشمند است. حضور کمرنگ والدین در مدارس خلائی است که در سالهای قبل مشاهده می‌شد و امید است با تشکیل این پارلمان برطرف شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید