طلا ۱۲۶۸ دلار شد

    کد خبر :68511

در حالی که آمارهای ضعیف از اقتصاد آمریکا احتمال افزایش مجدد نرخ بهره در سال جاری میلادی را کاهش داده است، قیمت طلا امروز با تغییری اندک در نزدیکی بالاترین رقم ۷ هفته گذشته که دیروز به ثبت رسیده بود باقی ماند.

به گزارش  بازتاب  به نقل از رویترز، در حالی که آمارهای ضعیف از اقتصاد آمریکا احتمال افزایش مجدد نرخ بهره در سال جاری میلادی را کاهش داده است، قیمت طلا امروز با تغییری اندک در نزدیکی بالاترین رقم 7 هفته گذشته که دیروز به ثبت رسیده بود باقی ماند.

قیمت طلا امروز با تغییری اندک به رقم 1268 دلار رسید. قیمت فلز زرد در جلسه قبل به رقم 1273 دلار و 97 سنت رسید که بالاترین رقم از 14 ژوئن تاکنون بود.

قیمت طلای آمریکا نیز برای تحویل در ماه دسامبر امروز با 0.4 درصد کاهش به 1274 دلار و 10 سنت رسید.

شاخص فعالیت بخش کارخانه ای آمریکا در ماه ژوئن کاهش داشت، که ناشی از کاهش میزان سفارشات جدید و میزان رشد ضعیف مصرف در ماه قبل بود. این آمار زمینه را برای یک رشد نه چندان بالای اقتصادی در سه ماهه سوم سال آماده کرده است.

آشفتگی سیاسی در واشنگتن و انتشار آمارهای ضعیف از اقتصاد آمریکا موجب شد تا ارزش دلار آمریکا روز سه شنبه برای مدتی کوتاه به پایین ترین رقم 15 ماه گذشته برسد.

رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا گفته، کشورش به دنبال سرنگون کردن دولت کره شمالی نیست و در برخی موارد طرفدار مذاکره با پیونگ یانگ است، اما هیچگاه نمی تواند این کشور را به عنوان یک قدرت هسته ای بپذیرد.

تیلرسون همچنین گفته که ترامپ با بی میلی تحریم های جدید کنگره علیه روسیه را پذیرفته است. اما این سخنان در تعارض با سخنان مایک پنس معاون ترامپ قرار دارد که گفته، طرح تحریم ها نشان داد که ترامپ و کنگره «با صدایی متحد» سخن می گویند.

برآوردهای اولیه منتشر شده از سوی آژانس آمار اتحادیه اروپا نشان داد که اقتصاد حوزه یورو در سه ماهه دوم سال رشد خوبی داشته و برای دومین دوره متوالی دو برابر اقتصاد انگلیس رشد کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید