طراحی هیوندای سانتافه جدید منتشر شد

    کد خبر :68382

شاسی بلند کاملا جدید بعدی هیوندای پس از کونا، نسل چهارم هیوندای سانتافه خواهد بود که سال آینده عرضه می شود.

شاسی بلند کاملا جدید بعدی هیوندای پس از کونا، نسل چهارم هیوندای سانتافه خواهد بود که سال آینده عرضه می شود.

در حالی که هیوندای به تست سانتافه 2018 با پوشش استتاری ادامه می دهد یک طراحی ذهنی از این خودرو منتشر شده است که ظاهر احتمالی آن را نشان می دهد.

هیوندای سانتافه 2018 دارای طراحی الهام گرفته از هیوندای کونا خواهد بود. این ادعا تنها بر اساس جزئیات به دست آمده از تصاویر فاش شده نیست. هیوندای ماه گذشته با معرفی کونا اعلام کرد که ظاهر جذاب و قابل توجه این شاسی بلند کامپکت نشان دهنده سبک طراحی آینده هیوندای موتور برای نسل بعدی مدل های شاسی بلند است.

هیوندای گرند سانتافه 2018 با بدنه ای عریض تر دارای ساختار هشت سرنشین خواهد بود در حالی که اکنون مدلی هفت سرنشین است. مدل کنونی این خودرو دارای طول 4905 میلی متر، عرض 1885 میلی متر و ارتفاع 1685 میلی متر است.

این طراحی ذهنی نشان می دهد که نسل بعدی سانتافه دارای جلوپنجره آبشاری نمادین جدید با چراغ های جلوی دو بخشی خواهد بود. سپر بازطراحی شده این خودرو تیزتر و اسپرت تر به نظر می رسد در حالی که گلگیرهای آن عضلانی تر شده و طراحی مربعی شکل دارند. خریداران مدل سه ردیفه این خودرو می توانند شیشه لچکی بزرگ تری را در این بخش داشته باشند.

هیوندای مدل 2018 سانتافه را با موتورهای 2.0 لیتری بنزینی، 2.0 لیتری دیزلی و 2.2 لیتری دیزلی عرضه خواهد کرد در حالی که نسخه 1.7 لیتری دیزلی با تکنولوژی mild-hybrid نیز در کره جنوبی عرضه خواهد شد. گزینه های گیربکس این خودرو نیز شامل اتوماتیک شش سرعته و هشت سرعته خواهد بود.

هیوندای سانتافه 2018 اوایل سال آینده رونمایی خواهد شد. این خودرو در ابتدا وارد بازار کره جنوبی شده و سپس در ایالات متحده و دیگر بازارهای جهانی به فروش می رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید