اکثر سکته‌های قلبی در سنی چه اتفاق می افتد؟

    کد خبر :68331

رییس بیمارستان قلب رجایی با اشاره به این که وقوع سکته های قلبی بیشتر در سنین 50 تا 60‌سال اتفاق می‌افتد، افزود: این دو برنامه باعث می‌شود که از معلولیت افرادی که در شرایط بهره‌وری اقتصادی هستند جلوگیری شود.

به گزارش افکارنیوز، فریدون نوحی رییس بیمارستان قلب شهید رجایی در نخستین جشنواره تقدیر از مجریان برتر مدیریت درمان سکته‌های قلبی و مغزی، گفت: اقدامی که در حوزه سکته های قلبی و مغزی انجام شد دو اقدام تحولی بزرگ در حوزه سلامت است.

رییس بیمارستان قلب رجایی با تاکید بر اینکه اجرای برنامه های 724 و 247 در مورد سکته های قلبی و مغزی نظم خاصی به درمان این بیماری‌ها در بیمارستان داده است، افزود: در راستای این دو برنامه کاهش هزینه‌های درمانی در این دو بخش را شاهد بودیم و اجرای این برنامه ها نتایج مثبتی را برای درمان سکته‌های قلبی و مغزی در پی داشته است.

وی با اشاره به این که وقوع سکته های قلبی بیشتر در سنین 50 تا 60‌سال اتفاق می‌افتد، افزود: این دو برنامه باعث می‌شود که از معلولیت افرادی که در شرایط بهره‌وری اقتصادی هستند جلوگیری شود.

نوحی افزود: اجرای برنامه های درمان سکته‌های قلبی و مغزی باعث شد که فعالیت اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستان ها در این بخش نظام بند و سیستماتیک شود و امیدوارم که بتوانیم از این موهبت نیز به نحو خوبی استفاده کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید