فیلم جدید دیزنی کارگردانش را شناخت

    کد خبر :68308

فیلم «عبور از جنگل» یکی از فیلم‌هایی که از مدت‌ها پیش در کمپانی دیزنی در نوبت ساخت قرار دارد، سرانجام کارگردانش را پیدا کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «عبور از جنگل» محصولی از کمپانی دیزنی قرار است به کارگردانی ژاومه کویت-سرا و برمبنای مسیر کلاسیکی که در دیزنی‌لند وجود دارد ساخته شود.

سرانجام پس از مدت‌ها کارگردان این فیلم تعیین شد و برای ساخت آن قرارداد امضا کرد.

کویت-سرا، دواین جانسون را در فیلمی اکشن-ماجراجویانه که برمبنای مسیری کلاسیک که در دیزنی‌لندها طراحی شده ساخته می‌شود، کارگردانی خواهد کرد.

همه کسانی که به دیدن دیزنی‌لندهای مختلف رفته‌اند با این راه آشنایی دارند, این مسیر از رود نیل در آفریقا گرفته تا رودهای کنگو و آمازون در آمریکای جنوبی را دربرمی‌گیرد اما داستان این فیلم که برمبنای همین مسیر ساخته می‌شود، هنوز فاش نشده است.

دواین جانسون تهیه کننده این پروژه نیز هست و این کار را با همکاری تهیه کننده «جومانجی» از «سون باکز پروداکشنز»انجام می‌دهد.

قرار است استودیو فیلمبرداری این فیلم را در بهار ۲۰۱۸ شروع کند.

ژاومه کویت-سرا کارگردان و تهیه‌کننده اسپانیایی است. وی از سال ۲۰۰۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. کویت-سرا پس از موفقیت در ژانرهای ترسناک و تریلر اکنون به کارگردانی برای استودیوهای بزرگتر بدل شده‌است. او کارگردان «جوخه خودکشی» برای کمپانی برادران وارنر هم بوده‌است.

فیلم بعدی او با بازی لیام نیسون با عنوان «مسافر هر روزه» برای لایونزگیت ساخته می‌شود و او برای کارگردانی یک داستان واقعی درباره مبارزه ۵۱ روزه بین اف‌بی‌آی و یک گروه مذهبی در واکوی تگزاس نیز انتخاب شده است.

ساخت فیلم «عبور از جنگل» از سال ۲۰۰۷ مطرح بود ولی تجربیات مختلف ساخت آن را به تعویق می‌انداخت. زمانی قرار بود تام هنکس در این فیلم بازی کند و سرانجام دواین جانسون به این منظورانتخاب شد. این فیلم گفته شده به نوعی یادآور «ملکه آفریقا» با بازی همفری بوگارت خواهد بود.

از زمانی که دواین جانسون به عنوان تهیه کننده و بازیگر این فیلم قرارداد امضا کرد، کار ساخت آن تسهیل شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید