اختصاص 10 هزار میلیارد تومان برای نوسازی ماشین آلات

    کد خبر :68217

رحمانی گفت: در سال جاری علاوه بر 20 هزار میلیارد تومان طرح رونق 10 هزار میلیارد تومان نیز برای نوسازی ماشین آلات صنایع در نظر گرفته شده است.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص طرح رونق تولید اظهار داشت: ما امسال نیز طرح رونق را تمدید کردیم و قرار شده در سال جاری 20 هزار میلیارد تومان به واحدهای صنعتی متوسط و کوچک تسهیلات داده شود.

رضا رحمانی ادامه داد: از هفته گذشته سامانه ثبت نام این طرح دوباره آغاز به کار کرده و واحدهای تولیدی خواهان تسهیلات می توانند برای دریافت وام به این سایت مراجعه کنند. شرایطی که امسال برای این وام ها در نظر گرفتیم همانند سال قبل است و امیدواریم بانک‌ها نیز همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این مبلغ، 10 هزار میلیارد تومان به صورت ریالی نیز برای نوسازی صنایع مصوبه گرفتیم که البته هنوز این طرح در سامانه فعال نشده است.

قائم مقام وزیر صنعت در امور تولید در پایان افزود: معاونت صنایع در حال آماده سازی این طرح است تا آن را به دولت ارائه کند، طرح بسیار جامع و خوبی تهیه شده که می تواند کمک زیادی به واحد های نیمه فعال و فعال برای به روز رسانی و تجهیز ماشین آلات کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید