ربیعی در مبارزه با فساد قاطع عمل کرده است

    کد خبر :68204

مهدی پازوکی استاد اقتصاد دانشگاه گفت: حملات عده‌ای قلیل به علی ربیعی به علت مبارزه قاطع او در پیشگیری از فساد و مبارزه با رانت خواران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی پازوکی در واکنش به خبری که به نقل از یک نماینده در چند پایگاه خبری منتشر شده است گفت: به عنوان معلم دانشگاه که هیچ رابطه سازمانی و غیر سازمانی با جناب آقای دکتر ربیعی ندارم معتقدم او با سلامت و درایت کامل این حوزه بزرگ اقتصادی و اجتماعی را اداره کرده است.

وی با اشاره به اینکه مطالعات کاملا کارشناسی و دقیقی در حوزه رفاه اجتماعی در مدت وزارت آقای ربیعی انجام شده است گفت: ایجاد بانک اطلاعات که یک آرزوی بزرگ نظام برنامه‌ریزی کشور برای مبارزه با فقر و نابرابری بوده است دستاورد بزرگ ربیعی محسوب می‌شود چرا که این ایده از زمان تشکیل وزارت رفاه مطرح بود اما این مهم با تدبیر ربیعی محقق شد وی ساماندهی سازمان تأمین‌اجتماعی و حفظ صیانت از اموال مستمری‌بگیران را از اقدامات مهم وی برشمرد و با اشاره به تسهیلات جدید وزارت رفاه برای زحمتکش‌ترین قشر جامعه یعنی کولبران را نشانه‌ای از درک درست و شناخت ربیعی از مشکلات و مسایل این گروه دانست به عنوان یک کارشناس که دست‌اندر کار مسایل اقتصادی هستم معتقدم اقدامات خوبی که برای کولبران در هفته گذشته صورت گرفت با پیگیری‌های شخص ربیعی محقق شد.

وی با اشاره به اینکه کسانی که امروز به ربیعی حمله می‌کنند چرا در دورانی که تلخ‌ترین دوران سازمان تأمین‌اجتماعی از لحاظ دست‌اندازی به منابع بیمه‌شدگان بود دم فرو بسته بودند. چرا در مجلس نهم که سازمان تأمین‌اجتماعی در بدترین شرایط قرار داشت سکوت پیشه کرده بودید و امروز زبان باز کرده اید و به این فرزند برومند انقلاب که سابقه انقلابی او از قبل از انقلاب و پس از انقلاب و تلاش های او برای سربلندی ایران اسلامی بر همگان واضح و روشن است حمله می‌کنید. فکر می‌کنم دلیل حمله عده‌ای قلیل ایستادگی او در مقابل رانت‌خواری است.

پازوکی افزود: عده‌ای که رانت‌خواری را در کارنامه خود دارند در تلاش هستند که فضا را به گونه‌ای مسموم کنند که بتوانند به رانت‌‌خواری‌های خود ادامه دهند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه پایگاه های خبری و اطلاع رسانی باید در درج اخبار خود به گونه این عمل کنند که انسجام بین اصلاح‌طلبان حفظ شود گفت: برخی رفتارهایی که از سوی مدیران برخی از سایت ها در جریان انتخابات شورای شهر که تا زیر سوال بدن رییس دولت اصلاحات نیز ادامه داشت زیبنده جامع اطلاع‌رسانی کشور نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید