تصویر گلکسی نوت 8 از چهار نما به همراه قلم اس پن و رنگ جدید فاش شد

    کد خبر :67994

عکس جدیدی از فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ فاش شده است که طراحی این دستگاه را از چهار نمای مختلف نشان می‌دهد.

چند ساعت پیش افشاگر نام‌آشنای اخبار فناوری، ایوان بلس، عکسی منتشر کرد که احتمالا اولین رندر رسمی فبلت پرچم‌دار مورد انتظار سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۸ است و تقریبا سبک طراحی گوشی مورد بحث را به ما نشان می‌دهد. اما به نظر می‌رسد بلس اطلاعات دیگری هم دسترس دارد؛ زیرا وی توییتی منتشر کرده است که ظاهر گلکسی نوت ۸ را از چهار طرف نشان می‌دهد. علاوه بر این در تصویر منتشرشده توسط بلس، شاهد قلم اس‌‌-پن و یک رنگ جدید برای گوشی یادشده هستیم.

آنچه در این تصاویر رندر می‌توان دید، به‌سختی غافلگیرکننده است؛ زیرا گلکسی نوت ۸ از سبک طراحی گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس پیروی خواهد کرد و قبلا چندین تصویر از نوت ۸ با همین سبک طراحی منتشر شده است. در تصاویر رندر جدید، جزئياتی وجود دارد که تاکنون در مورد آن‌ها نمی‌دانستیم. پس اجازه بدهید نگاه عمیق‌تری به رندر یادشده داشته باشیم.

پیش از هر چیز، در این تصویر رندر می‌توان گلکسی نوت ۸ را در یک رنگ جدید مشاهده کرد. این در حالی است که در شایعات قبلی گفته شده بود این محصول در سه رنگ مشکی، خاکستری و آبی به بازار عرضه خواهد شد؛ بنابراین به نظر می‌رسد فبلت نوت ۸ علاوه بر سه رنگ یادشده، در یک رنگ دیگر نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. البته رنگ جدید در نظر گرفته‌شده برای نوت ۸ در تصویر بلس، به مدل طلایی‌رنگ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس بسیار شبیه است و بنابراین می‌توان گفت این رنگ به‌احتمال زیاد فقط در برخی از بازارهای خاص به فروش خواهد رسید. به عبارت دیگر نباید برای مدل طلایی نوت ۸ خیلی هیجان‌زده شوید؛ زیرا ممکن است این نسخه از فبلت یادشده در کشوری که در آن زندگی می‌کنید، عرضه نشود.

در زیر لایه‌ی شیشه‌ای مدل طلایی‌رنگ گلکسی نوت ۸، یک بافت نامحسوس دیده می‌شود که اگرچه شاید چندان به چشم نیاید؛ اما می‌توان آن را یک تغییر خوب در طراحی این محصول دانست. این رندر همچنین مشخص می‌کند که سامسونگ تصمیم گرفته است از پنل جلویی مشکی در تمام مدل‌های نوت ۸ استفاده کند. این کمپانی تمام مدل‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را هم به پنل جلویی مشکی مجهز کرده است. ماژول دوربین دوگانه‌ی پشتی گلکسی نوت ۸ نیز زمینه‌ای مشکی‌رنگ دارد. البته در تصویر رندر مورد بحث، رنگ مشکی در سنسور اثر انگشت هم اعمال و باعث شده است طراحی این بخش از فبلت نوت ۸ کمی عجیب جلوه کند.

اما شاید مهم‌ترین نکته‌ای که در تصویر رندر منتشرشده توسط بلس وجود دارد، حضور قلم اس-پن است. این قلم دقیقا شبیه به نمونه‌ای است که سامسونگ با گلکسی نوت ۷ به بازار عرضه کرده بود. به نظر می‌رسد سامسونگ به جمله‌ی «سری که درد نمی‌کند، دستمال نمی‌بندند» پایبند بوده و تغییر خاصی در قلم استایلوس نوت ۸ اعمال نکرده است؛ البته باید به این موضوع هم توجه داشته باشیم که اکثر کاربران هیچ مشکلی با نسل کنونی قلم اس‌-پن ندارند.

برای یادآوری اشاره می‌کنیم که انتظار می‌رود گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ همانند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ یا اکسینوس ۸۸۹۵ مجهز شود؛ اما حافظه‌ی رم این دستگاه ۶ گیگابایت خواهد بود. صفحه‌نمایش اینفینیتی این فبلت، ۶.۳ اینچ و همانند نمایشگر گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس از نوع سوپر امولد خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید