عرضه نوکیا۸ با قیمت ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

    کد خبر :67618

اطلاعاتی از قیمت نوکیا ۸ که اولین پرچمدار اندرویدی این شرکت خواهد بود منتشر شده است.

خبر هایی در رابطه با قیمت پرچمدار جدید نوکیا که به احتمال زیاد نوکیا 8 نام دارد و قرار است در تاریخ 25 مرداد ماه به صورت رسمی معرفی شود به گوش می رسد. شایعاتی مبنی بر این که قیمت پرچمدار جدید نوکیا حدود 600 یورو(تقریباً 2 میلیون و 750 هزار تومان) خواهد بود منتشر شد.

اکنون اطلاعات جدیدی پیرامون قیمت نوکیا 8 رسیده و قیمتی پایین تر از رقم ذکر شده می باشد که این خبر خوشی برای علاقه مندان به خرید گوشی جدید نوکیا خواهد بود. این رقم حدود 518 یورو(تقریباً 2 میلیون و 380 هزار تومان) با احتساب مالیات و قیمت بدون مالیات این گوشی 435 یورو(تقریباً 2 میلیون تومان) است.

این اخبار و تصاویر از اسناد داخلی Vodafone در رومانی که احتمالاً باید نماینده قیمت گذاری در اتحادیه اروپا باشد، منتشر شده است. بدیهی است که مقدار مالیات در کشور ها متفاوت می باشد اما این تفاوت قیمت آن چنان زیاد نیست.

همانطور که در اخبار قبلی گفته شد، احتمالاً این گوشی دارای صفحه نمایش 5.3 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 835، حافظه رم 4 یا 6 گیگابایت و بهرمندی از لنز های کارل زایس خواهد بود. مراسم رونمایی از پرچمدار اندرویدی نوکیا، 25 مرداد ماه در لندن برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید