تصادف مرگبار پرشیا در بزرگراه نیایش

    کد خبر :67467

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار سواری پرشیا با گاردریل‌ در بزرگراه نیایش خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این حادثه گفت:‌ وقوع حادثه رانندگی در ساعت 44 دقیقه بامداد امروز سه شنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش نرسیده به خیابان ولیعصر اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت:‌ پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه سواری پژو پرشیا با چهار سرنشین آقا در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل‌های میانی بزرگراه و شکستن آنها، وارد لاین مخالف شده و متوقف شده‌است.

ملکی با بیان اینکه سه نفر از سرنشینان پژو پرشیا از خودرو خارج شده بودند، گفت: یک نفر آسیب دیدگی نداشت و دو نفر از این افراد مصدوم شده بودند که عوامل اورژانس آنان را به بیمارستان منتقل کردند. یک نفر نیز درون کابین محبوس شده بود که آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به برش کابین خودرو کرده و وی را خارج کردند که در بررسی علائم حیاتی وی مشخص شد جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی، محل حادثه را به عوامل پلیس راهور تحویل و در ساعت 1:52 به عملیات خود خاتمه دادند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید