کیفیت هوای پایتخت در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس

    کد خبر :67419

مدیر واحد پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به سالم بودن هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته از در آستانه شرایط ناسالم قرار گرفتن کیفیت هوا برای گروه‌های حساس خبر داد.

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب غربی- جنوبی در برخی ساعات امروز است همچنین این شرایط فردا نیز کمابیش ادامه می‌یابد و برخی ساعات همراه با وزش باد موثر از سمت نواحی جنوبی خواهد بود.

وی با بیان اینکه با کاهش تدریجی میزان ناپایداری جوی در روز پنجشنبه (۱۲ مرداد)، از سرعت باد کاسته خواهد شد، تصریح کرد: دما طی دو روز آینده به طور جزیی کاهش خواهد یافت. بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی برخی مناطق شهر تهران طی امروز به دلیل افزایش غلظت آلاینده ازن در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود و انتظار می‌رود این شرایط تا فردا برای برخی مناطق پایتخت همچنان تداوم داشته باشد.

مدیر واحد پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: شاخص کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص ۷۹ در شرایط سالم قرار داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید